خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت ورزشی اداره كل ورزش و جوانان لرستان

طرح‌های استعدادیابی در استان با قوت بیش‌تری دنبال می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۱۳

سرپرست معاونت ورزشی اداره كل ورزش و جوانان لرستان گفت: باید طرح استعدادیابی در استان به قوت بیش‌تری به كار خود ادامه دهد، چون معتقدم این طرح در پیشرفت ورزش لرستان بسیار سودمند است.

خرم آباد - ایلنا: سرپرست معاونت ورزشی اداره كل ورزش و جوانان لرستان گفت: باید طرح استعدادیابی در استان به قوت بیش‌تری به كار خود ادامه دهد، چون معتقدم این طرح در پیشرفت ورزش لرستان بسیار سودمند است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، عبدالله عزیزپور تصریح كرد: از این رو، هیات‌های ورزشی به طور جداگانه به این موضوع خواهند پرداخت و طرح استعدادیابی را به دست خواهند گرفت.

وی ادامه داد: هیأت‌های ورزشی لرستان با مشكلات بسیاری مواجه هستند، لذا می‌طلبد كه برای حل مشكلات آن‌ها از نزدیك با روند كاری ورزشكاران و مربیان استان آشنا شویم.

عزیزپور گفت: نظارت‌ها و بازدیدها بیش از پیش خواهد شد و با حضور در اماكن ورزشی سطح استان می‌توانیم فرصت‌ها و استعدادها را كشف كنیم.

معاون ورزشی اداره‌ی كل ورزش و جوانان با اشاره به مسابقات المپیك 2016 برزیل، اظهار داشت: آن عده از ورزشكاران لرستانی كه پتانسیل بالایی دارند باید شناسایی شوند و با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی، آن‌ها را برای المپیك آتی آماده كنیم، زیرا جای خالی ورزشكاران ما در المپیك لندن احساس می‌شد.

عزیزپور افزود: مشكلات ورزش استان بسیار بالاست و متاسفانه اقتصاد استان كه باید به ورزش كمك كند نیز با مشكلات زیادی روبه‌رو است.

وی در خصوص مشكلات مالی هیات‌ها نیز اظهار داشت: شعار الكی نمی‌دهیم، چون هیچ پولی نداریم! ما باید به سمتی حركت كنیم كه با امكانات كم، بالاترین بازدهی را داشته باشیم.

عزیزپور بیان داشت: این معاونت به سمت پویایی و فعالیت بیش‌تری پیش خواهد رفت و با تلاش مضاعف، روند رو به رشد ورزش لرستان به جلو را تقویت خواهیم نمود.

معاون ورزشی اداره كل ورزش و جوانان استان در پایان خاطرنشان ساخت: چون عضوی از جامعه‌ی ورزش هستم، لذا انتظار مردم از من بالاست و امیدواریم با حمایت همه عزیزان بتوانم برای ورزش استانم مثمر ثمر واقع شوم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز