خبرگزاری کار ایران

دهه اول محرم؛

همایش «بصیرت عاشورایی» در 65 امامزاده لرستان برگزار می‌شو

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۵۳

معاون فرهنگی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه استان لرستان ‌از برگزاری همایش بصیرت عاشورایی طی دهه اول محرم و دهه آخر صفر در 65 امامزاده شاخص این ساتان خبر داد.

خرم آباد - ایلنا: معاون فرهنگی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه استان لرستان ‌از برگزاری همایش بصیرت عاشورایی طی دهه اول محرم و دهه آخر صفر در 65 امامزاده شاخص این ساتان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفت‌وگو با ایلنا، در تشریح برنامه‌های این اداره‌كل در ایام محرم، گفت: در دهه اول محرم و دهه آخر صفر همایش بصیرت عاشورایی همراه با سخنرانی روحانیون و مداحی و عزاداری در بقاع متبركه استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه بصیرت عاشورایی در 65 امامزاده و بقعه متبركه استان لرستان اجرا می‌شود و برای اجرای این برنامه‌ها 100 مبلغ از حوزه علمیه قم به استان دعوت شده‌اند.

حجت‌الاسلام عباس‌زاده در ادامه با بیان این‌كه 150 نفر از مبلغان بومی و ائمه جماعات استان نیز در این برنامه اواق و امور خیریه را یاری می‌دهند، تصریح كرد: علاوه در بقاع متبركه برنامه بصیرت عاشورایی در سطح مساجد و حسینیه‌ها نیز برگزار می‌شود.

وی گفت: در این برنامه بصیرت عاشورایی در رابطه با قیام امام حسین(ع) و نهضت عاشورا توسط روحانیان و مبلغات برای مردم بیان می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز