خبرگزاری کار ایران

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان

چهار میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مجتمع فرهنگی،هنری نورآباد دلفان اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۰۲

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان از اختصاص چهار میلیارد و 250 میلیون ریال برای تجهیز سالن های مجتمع فرهنگی، هنری نورآباد این شهرستان خبر داد.

ایلنا - خرم آباد: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان از اختصاص چهار میلیارد و 250 میلیون ریال برای تجهیز سالن های مجتمع فرهنگی، هنری نورآباداین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، یوسف نوری زادهˈ رودر جمع خبرنگاران گفت: این اعتبار برای تجهیز و راه اندازی سالن های آمفی تئاتر، نگارخانه و جلسات این مجتمع هزینه می شود.

به گفته وی، سالن آمفی تئاتر شهر نور آباد در فضایی در حدود 400 متر مربع در دست ساخت است که ظرفیت 320 نفر را دارد.

وی افزود: شهرستان دلفان با 145 هزار نفر جمعیت از داشتن یک سالن استاندارد محروم بود که با بهره برداری از سالن آمفی تئاتر مشکل نبود سالن جهت برگزاری همایش ها، گردهمایی ها و جشنواره های مختلف حل می شود.

به گفته ˈنوری زاده ˈ سالن آمفی تئاتر نورآباد یک سالن چند منظوره است که دارای امکاناتی از قبیل اتاق گریم و سن نمایش است که سیستم های صوتی تصویری و نورپردازی پیشرفته ای در آن نصب خواهد شد.

وی، همچنین باتکمیل سالن نگارخانه مشکل مکان برپایی نمایشگاههای فرهنگی، هنری در این شهرستان مرتفع خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد کار تجهیز مجتمع فرهنگی، هنری نورآباد تا پایان امسال به پایان برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز