خبرگزاری کار ایران

نماینده دورود و ازنا خبر داد:

ارائه نرخ واقعی بیکاری از سوی مرکز آمار تا دو هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۶۷

رئیس کمیته اشتغال و کارآفرینی مجلس، از ارائه نرخ واقعی بیکاری در کشور خبر داد وگفت: مسئولان مرکز آمار ایران تا دو هفته آینده با حضور در کمیته تخصصی اشتغال و کارآفرینی مجلس نرخ واقعی بیکاری در کشور را ارائه خواهند کرد.

خرم آباد - ایلنا: رئیس کمیته اشتغال و کارآفرینی مجلس، از ارائه نرخ واقعی بیکاری در کشور خبر داد و گفت: مسئولان مرکز آمار ایران تا دو هفته آینده با حضور در کمیته تخصصی اشتغال و کارآفرینی مجلس نرخ واقعی بیکاری در کشور را ارائه خواهند کرد.

عباس قائیدرحمت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از نشست کمیته تخصصی اشتغال و کارآفرینی مجلس خبر داد و گفت: این نشست با حضور تعدادی از نمایندگان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه این نشست به‌ دلیل ارائه آمار درباره نرخ بیکاری نتایج خوبی دربرداشت، افزود: مقرر شد که آخرین آمار بیکاری کشور هفته بعد از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه در روز دوشنبه ۱۳ آذر در جلسه کمیته تخصصی اشتغال و کارآفرینی از سوی مرکز آمار ایران اعلام شود.

وی با تأکید بر اینکه آمار، پایه تمام برنامه‌ریزی هاست، یاد‌آور شد:‌ به‌طور حتم باید برای کاهش نرخ بیکاری در کشور تلاش کرد.

قائیدرحمت با یادآوری حضور پرند رئیس سازمان فنی وحرفه‌ای کشور در نشست کمیته تخصصی اشتغال و کارآفرینی روز گذشته مجلس، افزود: در این نشست رئیس این سازمان برنامه‌های خود را برای بهبود چرخه آموزش، تولید و فروش مطرح کرد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه مجلس از تصویب لوایح جدید برای حمایت از اشتغال کشور استقبال می‌کند، تصریح کرد: از طرف دیگر برای تحقق این موضوع باید آمار شفاف‌سازی شده و نظام بانکی کشور هم تغییر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز