خبرگزاری کار ایران

دستور ویژه استاندار لرستان برای حل مشکل آب شرب شهرهای استان

استاندار لرستان در اولین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان دستور پیگیری و حل مشکل کمبود آب شرب برخی شهرهای استان را به طور ویژه صادر کرد.

خرم آباد - ایلنا: استاندار لرستان در اولین جلسه شورای حفاظت ازمنابع آب استان دستور پیگیری و حل مشکل کمبود آب شرب برخی شهرهای استان را به طور ویژه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حبیب الله دهمرده با بیان اینکه لرستان یک استان فوق العاده غنی و دارای ظرفیت از نظر منابع آبی است افزود: برای من اصلاً قابل قبول نیست که در برخی شهرهای استان ما با مشکل کمبود آب شرب مواجه باشیم.

دهمرده عنوان کرد: با تلاشهایی که سال گذشته صورت گرفت توانستیم در سالجاری مشکل آب شرب شهر کوهدشت را برای همیشه حل کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به اتمام روند ساخت پروژه‌های سدسازی در استان و همچنین تصفیه خانه‌هایی که برای شهرهای خرم آباد، دورود، ازنا و الیگودرز در حال احداث و اتمام است لازم است با تلاش و پیگیری ویژه، مشکل آب شرب این شهر‌ها برای همیشه حل شود.

استاندار لرستان افزود: شرکت آب منطقه‌ای بایستی با تمام توان در این راستا برنامه ریزی و اقدام کند و حتی اگر لازم باشد استانداری نیز به مسئله ورود پیدا خواهد کرد.

لازم به ذکر است شورای حفاظت از منابع آب استان بر اساس ماده ۶ تصویب نامه هیئت  وزیران به شماره ۸۵۱۶۶ ت ۳۵۳۷۸ مورخ ۲۹/۵/۸۷ جهت حفاظت از منابع تعادل منابع و مصارف آب در استان به ریاست استاندار و عضویت برخی مدیران استان شکل گرفته و دبیری آن شورا بر عهده شرکت آب منطقه‌ای لرستان  است.

 

.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز