خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر خرم آباد:

شهرداری خرم آباد در آمد چندانی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۳۰

رئیس شورای شهر خرم آباد با اشاره به وضعیت اقتصادی شهر خرم آباد در مقایسه با سایر شهرهای کشور گفت: به دلیل فقدان صنایع و کارخانجات در خرم آباد، شهرداری این شهر در آمد چندانی ندارد.

ایلنا- خرم آباد: رئیس شورای شهر خرم آباد با اشاره به وضعیت اقتصادی شهر خرم آباد با سایر شهرهای کشور گفت: به دلیل فقدان صنایع و کارخانجات در خرم آباد، شهرداری این شهر در آمد چندانی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمد جعفر همت پور شامگاه دیشب در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی لرستان گفت:به پاس ارج نهادن به مقام شامخ شهدامعابروکوچه های شهرخرم آبادبه نام شهدا مزین می شوند.

وی افزود:باهماهنگی باسازمان بنیادشهیدوامورایثارگران استان استفاده از تمام اسامی مبارك شهدای خرم‌آباد در تمام معابر و خیابان‌ها از برنامه‌های بعدی این شهرداری برای ارج نهادن به این سرافرازان است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس گفت: امروز امنیت، آسایش و رفاهی كه ما در جامعه داریم مرهون خون شهداست و ما باید همیشه قدردان شهدا باشیم و یاد و خاطره آنها را گرامی و زنده نگه داریم.

رئیس شورای شهر خرم آباد بااشاره به وضعیت اقتصادی شهر خرم آباد با سایر شهرهای کشور گفت: به دلیل فقدان صنایع و کارخانجات در خرم آباد، شهرداری این شهر در آمد چندانی ندارد.

وی حل مشکلات عمرانی و زیر ساخت های شهری خرم آباد را مستلزم همکاری و مشارکت مردم در پرداخت به موقع عوارض و مطالبات شهرداری و نیز تعامل سایر دستگاهها با شهرداری دانست و گفت: با همکاری و تعامل می توان بسیار از مشکلات شهری را حل کرد.

وی در ادامه یادآور شد: متاسفانه باوجودتوانمندی استان لرستان درزمینه های مختلف این استان فاقد زیر ساخت های لازم برای جذب گردشگران است و نیاز است سازمان میراث فرهنگی وگردشگری بعنوان متولی این امرتلاش بیشتری برای جذب گردشگری دراستان ومرکز استان انجام دهد.

رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد با بیان اینکه در سه سفر گذشته هیات دولت به لرستان امکان دیدار اعضای شوراهای اسلامی با رییس جمهور فراهم نشده، گفت: یکی از درخواست های شورای شهر خرم آباد تعیین زمانی برای دیدار اعضا با رییس جمهوری و طرح مشکلات شهر خرم آباد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز