خبرگزاری کار ایران

دبیرخانه کارگر خرم آباد خبر داد:

راه‌اندازی کارخانه پارسیلون و بازگشت به كار ۲۵۰ کارگر

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۳۰

هم اکنون از تیم تعمیرات این کارخانه برای راه اندازی و تعمیر خرابی‌های احتمالی دستگاهایی که بیش از دوسال است که خاموش بوده‌اند دعوت بکار شده است.

ایلنا - خرم آباد: یك فعال كارگری در خرم آباد از بازگشایی کارخانه تولید نخ «پارسیلون» و راه اندازی مجدد آن پس از گذشت دو سال از تعطیلی خبر داد.

پیمان نادرنیا، دبیر خانه کارگر خرم آباد با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: کارخانه پارسیلون خرم آباد که به علت انباشت بدهی‌ها از دو سال گذشته تعطیل شده بود با مساعدت مسئولان کشوری و استانی مجددا راه اندازی شد.

او با اعلام اینکه ۲۵۰ کارگر رسمی این کارخانه مجددا دعوت بکار می‌شوند افزود: جذب مجدد این تعداد کارگر بیکار شده تبعات بسیار مثبتی را در بازار کسب و کار استان به همراه دارد.

او گفت: بزرگ‌ترین تولید کننده نخ خاورمیانه با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد ریال از سوی دولت با همکاری مسئولان استانی بویژه استانداری، مدیران دستگاههای اجرایی حوزه صنعت معدن تجارت و تعاون کار و رفاه اجتماعی در راستای تحقق شعار «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» بازگشایی می‌شود.

این فعال کارگری اضافه کرد: هم اکنون از تیم تعمیرات این کارخانه برای راه اندازی و تعمیر خرابی‌های احتمالی دستگاهایی که بیش از دوسال است که خاموش بوده‌اند دعوت بکار شده و هم اکنون آنان در کارخانه مستقر هستند.

او در ادامه با بیان اینکه کمبود مواد اولیه و نقدینگی مشکل اساسی این واحد تولیدی بود، اظهار کرد: مسئولان این کارخانه با تامین مواد اولیه‌ای که خریداری شده است، طی روزهای آینده برای ادامه کار از کارگران طی فراخوانی دعوت بکار می‌کنند.

نادرنیا ادامه داد: در نتیجه تلاش‌ها و اقدامات موثر استاندار استان، رییس جمهوری دستور کمک به کارخانه پارسیلون خرم آباد را صادر کرده است.

به گفته این فعال كارگری نظارت کامل دولت بر پارسیلون و واحدهای تولیدی مشابه باعث ایجاد انگیزه تولید در کشور خواهد شد.
دبیر خانه کارگر خرم‌آباد در خاتمه ضمن قدر دانی از پی گیری مسئولان برای بازگشایی این كارخانه، افزود: اگراین کارخانه بطور کامل احیاء شود گنجایش اشتغال تعداد زیادی از کارگران بیکار در منطقه را داراست و ادامه این روند و بازگشایی كارخانجات تعطیل باعث رونق اقتصادی منطقه می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز