خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد خرم آباد:

چشم انداز دانشگاه آزاد خرم آباد در حال تدوین است

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۳۴

رئیس دانشگاه آزاد خرم آباد با اشاره به اینکه ارتقای دانشگاه آزاد خرم آباد از واحد بزرگ به جامع از اولویت های این دانشگاه است، گفت: چشم انداز 10 ساله این دانشگاه در حال تدوین است.

ایلنا - خرم آباد: ریس دانشگاه آزاد خرم آباد با اشاره به اینکه ارتقای دانشگاه آزاد خرم آباد از واحد بزرگ به جامع از اولویت های این دانشگاه است، گفت: چشم انداز 10 ساله این دانشگاه در حال تدوین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام متقی نیا در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد خرم آباد تصریح کرد: ارتقای دانشگاه آزاد خرم آباد از واحد بزرگ به جامع از اولویت های این دانشگاه است که در این راستا با کمک یک تیم چشم انداز 10 ساله دانشگاه آزاد خرم آباد در حال تدوین است.

وی کیفیت بخشی به آموزش، حضور تمام وقت اساتید، دانش افزایی اساتید، ایجاد فضای مورد نیاز و تامین تجهیزات تلاش برای اخذ رشته های کارشناسی ارشد و دکترا را از اولویت های دانشگاه برشمرد و افزود: پیگیر راه اندازی رشته پزشکی و زیرمجموعه های آن هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد خرم آباد با اشاره به اینکه وضعیت موجود در دانشگاه آزاد خرم آباد با وضعیت مطلوب فاصله دارد، گفت: متاسفانه استخدام های رابطه ای در یک سال اخیر از نقطه های سیاه این دانشگاه است که تلاش می کنم تا زمان حضور در این دانشگاه استخدام ها از طریق آزمون باشد.

متقی نیا با پذیرش وضعیت نامناسب سرویس های ایاب و ذهاب و امکانات رفاهی دانشگاه ادامه داد: تلاش می کنیم که این وضعیت بهبود پیدا کند.

وی به دانشجویان مژده داد که مجهزترین و ایمن ترین مرکز IT در دانشگاه آزاد خرم آباد به بهره برداری برسد.

در این مراسم معاونان دانشگاه آزاد خرم آباد پاسخگوی سوالات و مطالبات صنفی دانشجویان بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز