خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال لرستان

پیش‌فروش بلیت بازی گهر دورود و استقلال تهران آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۸۶

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال لرستان از آغاز پیش فروش بلیت بازی روز امروز گهر دورود مقابل استقلال تهران خبر داد.

 خرم آباد-ایلنا: مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال لرستان از آغاز پیش فروش بلیت بازی امروزگهر دورود مقابل استقلال تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، محمود داوودی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: پیش‌فروش بلیت‌‌ها از صبح امروز آغاز شده و تا ساعت 11 ادامه دارد.

وی با اشاره به پیش‌فروش 2 هزار و 500 بلیت برای تماشای بازی تیم‌های گهر و استقلال افزود: قیمت هر بلیت 150 و 100 هزار ریال است.

وی اظهار کرد: عرضه بلیت تماشای این دیدار از طریق سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان واگذار شده و این بلیت‌ها با همکاری باشگاه گهر فروخته می‌شوند.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال لرستان تصریح کرد: این تعداد جایگاه در قالب 500 نفر برای هواداران باشگاه استقلال و مابقی برای تیم گهر دورود در نظر گرفته شده است.

داوودی‌نژاد گفت: به دلیل ظرفیت محدود ورزشگاه تختی دورود و با توجه به پخش مستقیم این دیدار از شبکه سراسری و شبکه استانی، زمینه برای تماشای زنده این دیدار برای عموم علاقه‌مندان فراهم است.

دیدار تیم‌های گهر دورود و استقلال تهران از رقابت‌های جام حذفی کشور، عصر روز جمعه اول دی ماه در ورزشگاه تختی دورود برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش خبرنگارایلنادر دورود، صف خرید بلیت در شهرستان دورود طولانی گزارش شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز