خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان خبر داد:

اجرای عملیات 5 پردیس دانشگاهی در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۷۳

حسن علیزاده رئیس دانشگاه پیام نور لرستان از اجرای عملیات 5 پردیس دانشگاهی در استان خبر داد.

 خرم آباد-ایلنا:  حسن علیزاده رئیس دانشگاه پیام نور لرستان از اجرای عملیات 5 پردیس دانشگاهی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنادر خرم آباد،علی زاده افزود: در ایام‎الله دهه فجر از ساختمان آموزشی کوهدشت با مساحت 2 هزار و 200 متر مربع که شامل 4 آزمایشگاه، کلاس‎های آموزشی و سایت کامپیوتر است، بهره‎برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: مجموع اعتباری که برای ساخت ساختمان آموزشی و تجهیز آزمایشگاه‎ها و کتابخانه‎های دانشگاه پیام نور کوهدشت هزینه شده یک میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان با بیان اینکه در ایام‎الله دهه فجر 5 آزمایشگاه در واحد الشتر به مساحت 300 متر و با اعتبار 150 میلیون تومان به بهره‎برداری خواهد رسید، اضافه کرد: در شهرستان الیگودرز نیز یک سالن ورزشی چندمنظوره با مساحت 2 هزار و 600 متر مربع به بهره‎برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات اجرایی 5 پردیس دانشگاهی در مراکز دانشگاه پیام نور لرستان درحال اجراست، خاطرنشان کرد: این پردیس‎های دانشگاهی در شهرستان‎های خرم‎آباد، الشتر، کوهدشت، دورود و الیگودرز در دست ساخت هستند که تا هفته دولت یعنی نیمه دوم سال 92 به بهره‎برداری خواهند رسید.

علی‎زاده اعتبار هزینه شده برای احداث سالن ورزشی چندمنظوره دانشگاه پیام نور الیگودرز را یک میلیارد و 100 میلیون تومان برشمرد و یادآور شد: از لحاظ اعتباری برای پروژه‎های عمرانی دانشگاه پیام نور استان مشکلی نداریم چراکه با حمایت سازمان مرکزی، اعتبار لازم از محل شهریه دانشجویی تامین شده و خوشبختانه تاکنون هیچ پروژه‎ای از پردیس‎های دانشگاه متوقف نشده است.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان تصریح کرد: در این پردیس‎ها فضاهای آزمایشگاهی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و... در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز