خبرگزاری کار ایران

مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی لرستان:

هفت خانه بهداشت دهه فجر در لرستان به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۷۴

هوشنگ بادپی مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی لرستان از بهره برداری هفت خانه بهداشت به مناست ایام الله دهه مبارك فجر در استان خبر داد.

خرم آباد-ایلنا:هوشنگ بادپی مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی لرستان از بهره برداری هفت خانه بهداشت به مناست ایام الله دهه مبارك فجر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلناازخرم آباد،‌بادپی در تشریح برنامه های دهه فجر در دانشگاه علوم پزشكی لرستان افزود: در ایام الله دهه مبارك فجر پیروزی انقلاب اسلامی هفت خانه بهداشت روستایی گندمینه، چال فهره و گلی چاس در شهرستان الیگودرز، چناربگالی در خرم آباد و خوشناموند، درب گنبد و كونانی در شهرستان كوهدشت با اعتبار پنج میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح كرد: همچنین به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب به مردم، تیم های طلایه داران سلامت بسیج جامعه پزشكی به مناطق محروم و سخت گذر استان به صورت رایگان اعزام می شود.

وی بازدید از خانواده های محروم و مستند با همكاری كمیته امداد امام خمینی(ره)، عیادت از خانواده معظم شهدا به ویژه شهدای پیروزی انقلاب، بازدید از بیماران خاص و بررسی مشكلات و مسائل آنها، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دهه فجر و تجلیل از فعالان عرصه سلامت استان را از دیگر برنامه های این دانشگاه در ایام دهه فجر خبر داد.

بادپی افزود: چاپ ویژه نامه عملكردی با عنوان 'فجر سی و چهارم' در تیراژ دو هزار نسخه با رویكرد تبیین دستاوردها، توفیقات و افتخارات حوزه سلامت در دانشگاه طی سال گذشته، اجرای طرح شمیم خدمت در مصلی الغدیر خرم آباد و فضا سازی مناسب و آذین بندی ابنیه دانشگاه و ادارات تابعه، برگزاری نشست های خبری و مطبوعاتی با اصحاب رسانه و دیدار مسوولان و كاركنان دانشگاه با نماینده ولی فقیه در استان از دیگر برنامه های این دهه در استان است.

وی تصریح كرد: همچنین شركت در مراسم میهمانی لاله ها و غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا و برگزاری مسابقات متعدد فرهنگی ویژه دهه فجر و در نهایت حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از عمده برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر در دانشگاه علوم پزشكی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز