خبرگزاری کار ایران

فوتبال لرستان در بحث باشگاهداری وحمایت بخش خصوصی از فوتبال در جایگاه مطلوبی قرار ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۷۶

جلسه مشترکی میان هیات رییسه هیات فوتبال لرستان و مسئولین واحدها ی این هیات در سالن اجتماعات ساجتمان هیات استان برگزار شد.

خرم آباد - ایلنا: جلسه مشترکی میان هیات رییسه هیات فوتبال لرستان و مسئولین واحدها ی این هیات در سالن اجتماعات ساجتمان هیات استان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در این جلسه ابتدا دبیر هیات فوتبال لرستان گزارشی از فعالیت های ویژن در هیات را ارائه کردند و در ادامه حیدر بهاروند رئیس هیات و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال به بیان شرح وظایف هیات ریسسه و واحدها پرداخته و کار مسئولین هیات ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

به همت همایون بهاروند رییس هیت فوتبال لرستان همایش مسوولین کمیته های مختلف هیت فوتبال لرستان در سالن اجتماعات هیات فوتبال برگزارشد،در این جلسه که برای بررسی مشکلات فوتبال لرستان وبرنامه ریزی برای ارتقاءفوتبال لرستان ومدون کردن لیگ های فوتبال لرستان برگزار شد.

ابتدا بهاروندو رییس هیت با اشاره به جایگاه فوتبال لرستان در کشور وتوجه جدی فدراسیون به بحث اموزش وپشتوانه سازی اظهار داشت:خوشبختانه در بحث اموزش وبرگزاری کلاسهای اموزشی از قبیل داوری،مربیگری ومدیریت در فوتبال در جایگاه خوبی قرار داریم ولی فوتبال لرستان در بحث باشگاهداری وحمایت بخش خصوصی از فوتبال در جایگاه مطلوبی قرار ندارد.وباشگاهای لرستانی در سختترین شرایط قرار دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به عدم حمایت باشگاههای لرستانی در استانه نابودی قرار دارندکه امیدواریم دولت عدالت محور با تحت پوشش قرار دادن این تیم ها فوتبال لرستانی را از نابودی نجات دهد.

در ادامه رئیس هیات فوتبال لرستان با تقدیر از کمیته مسابقات وداوران فوتبال لرستان به دلیل برگزاری منظم مسابقات با اشاره به چند مورد نارسایی در برگزاری مسابقات ونکات ریزولی مهم در این مسابقات تاکید کرد منشور اخلاقی در فوتبال لرستان هم اجرا خواهد شد وبا متخلفین برخوردخواهد شد.

وی به حضور نیروی انتظامی،تیم پزشکی در راس ساعت مقرر در محل برگزاری مسابقات تاکید کرد.واز کمیته های مختلف در خواست نمود برنامه های شش ماهه خود رابه هیت فوتبال اعلام کنند.سپس کلیه کمیته ها با اشاره به مشکلات خود از رییس هیت خواستند که با درایت خود مشکلات وکمبودهای فوتبال لرستان را در حد توان رفع کند.

در ادامه هریک از حاضران در جلسه به بیان گوشه ای از عملکرد واحد مطبوع خویش پرداخته و برنامه های آن واحد را ارائه کردند.
از نتایج این جلسه میتوان به تصمیمات مهمی که در خصوص فوتبال پایه اتخاذ شد اشاره نمود ضمن اینکه تلاش در جهت تعامل بیشتر واحدها در جهت ارتقاء سطح کیفی عملکرد هیات از دستاوردهای این جلسه بود.

در این جلسه حیدر بهاروند(ریاست هیات) سید مسعود شاهرخی(نایب رییس هیات) سعید رستمی(دبیر هیات) حاج غلام چگنی(واحد آموزش) محمد رضا چگنی(واحد پزشکی) حاج اردشیر نعمت الهی(واحد پایه) محمود داودی نژاد(روابط عمومی)بهنام گودرزی (واحد فرهنگی)شمس اله خنجری(داوران)یاراحمدی(فوتبال ساحلی) خانم حیدری(فوتبال بانوان) عزیز سلیمانی(فوتسال)فرداد صفا پذیر (مالی)حشمت یاوریان(کمیته انظباطی) و ولی خسروی و منوچهر رئوفی اعضا هیات رییسه هیات فوتبال لرستان حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز