خبرگزاری کار ایران

هفته بیست‌ و‌ سوم لیگ برتر فوتبال/

فجر سپاسی شیراز گهر را در خانه تحقیر کرد

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۷۰

در هفته بیست‌ و سوم لیگ برتر فوتبال تیم فجر شهید سپاسی شیراز با سه گل گهر دورود را مغلوب کرد.

 خرم آباد -ایلنا:در هفته بیست‌ و سوم لیگ برتر فوتبال تیم فجر شهید سپاسی شیراز با سه گل گهر دورود را مغلوب کرد.در این دیدار گهر با نمایش یک بازی ضعیف در خانه شکست سنگینی را از فجر متحمل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، از هفته بیست‌ و سوم لیگ برتر فوتبال تیم‌های گهر دورود و فجر سپاسی شیراز عصر امروز با حضور دو هزار تماشاگر در دورود به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با نتیجه پرگل سه بر صفر بازی را واگذار کرد.

مسلم فیروزآبادی دقیقه چهار، مجتبی ترشیز دقیقه 35 و سعید قزل‌گچی دقیقه 82 (از روی نقطه پنالتی) گل‌های این بازی را وارد دروازه گهر کردند.

پیش‌بینی می‌شد گهری‌ها مثل دو بازی خانگی قبلی بازی را هجومی‌تر و پرقدرت‌تر از میهمان آغاز كنند اما در عمل این فجر بود كه توپ را در دقایق ابتدایی در اختیار گرفت و خیلی زود هم به گل دست یافت. یاوری تاكتیك تیمش را بر روی نفوذ از جناح چپ و سانتر بر روی دروازه متمركز كرده بود كه از همین راه به یك گل زودهنگام رسید و در دقایق بعدی هم چند بار از این طریق اقدام به حمله كرد.

در مقابل، بزرگ‌ترین مشكل تیم میزبان غیبت دروازه‌بان و مدافع اصلی این تیم بود. شهرام مهربان به دلیل سه اخطاره بودن و ساشا كلونیجا بخاطر مصدومیت در این دیدار غیبت داشتند و خلا همین دو بازیكن لطمه زیادی به ساختار دفاعی گهر زد. لرستانی‌ها در نبود این دو نفر استحكام خط دفاعی خود را از دست دادند تا در همان نیمه اول با دو گل از رقیب شیرازی عقب افتاده و بازنده راهی رختكن شوند. در فاصله این دو گل تیم دورودی چندین بار روی دروازه فجر ایجاد خطر كرد اما موفق به ثبت گل نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز