خبرگزاری کار ایران

تقدیر پارسیلون از مدیرکل سازمان تامین اجتماعی لرستان

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۷۵

رییس هیئت مدیره شرکت پارسیلون لرستان از همکاری و تعامل سازمان تامین اجتماعی در پرداخت حقوق بازنشستگان این شركت قدردانی كرد.

خرم آباد- ایلنا: رییس هیئت مدیره شرکت پارسیلون لرستان درحاشیه بازدید رییس سازمان تامین اجتماعی استان لرستان از شرکت پارسیلون، ضمن تقدیر وتشکر از مدیرکل سازمان تامین اجتماعی و کارکنان این سازمان گفت: در زمان تعطیلی این کارخانه با وجود مشکلات مالی فراوان و بدهی‌های این شرکت، سازمان تامین اجتماعی لرستان به خوبی به کارکنان این شرکت مستمری پرداخت نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازخرم آباد، رضا یعقوبی با اشاره به اینکه شرکت پارسیلون تابلوی صنعت استان لرستان است، گفت: 70 درصد از سهام پارسیلون آورده وی است.
وی ضمن تقدیر و تشکراز مدیریت ارشد و دکتر عبدی(نماینده مردم خرم آباد)، خواستار همکاری و تلاش بیشتر در راه‌اندازی این شرکت شد.
یعقوبی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی مجدد کارخانه پارسیلون خرم آباد هشت میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است، اظهار داشت: با نظارت دولت این میزان اعتبار برای تامین مواد اولیه این کارخانه تزریق می‌شود.
وی با بیان اینکه بخشی از مواد اولیه مورد نیاز این کارخانه خریداری شده است، تصریح کرد: کارخانه پارسیلون خرم آباد مجددا در روزهای آتی راه‌اندازی می‌شود.
شرکت پارسیلون 17میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی لرستان بدهکار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز