خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خرم‎آباد:

بهبود وضعیت کسب و کار در لرستان ضروری است

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۳۸

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خرم‎آباد گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی جامع در خصوص وضعیت کسب و کار در لرستان ضروری است و باید هرچه سریع تر نسبت به این مهم اقدام شود.

 خرم آباد-ایلنا:رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خرم‎آبادگفت: تشکیل بانک اطلاعاتی جامع در خصوص وضعیت کسب و کار در لرستان ضروری است و باید هرچه سریعتر نسبت به این مهم اقدام شود.

به گزارش خبرنگارایلنا از خرم آباد، حسین سلاحورزی در پانزدهمین جلسه کمیسیون IT و تجارت گفت: تاکنون سازمان هایی که متولی کسب وکاردانش بنیان دراستان هستنددرمجموعه واحدی درکناریکدیگرقرارنگرفته‎اند که این کمیسیون فرصت مناسبی برای تفاهم و همکاری این شرکت ها است.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون، بهبود وضعیت کسب وکار، تهیه گزارشات تحلیلی و جمع آوری اطلاعات بر عهده اتاق قرار داده شده بر ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی جامع در استان تاکید کرد و افزود: نبود یک سیستم اطلاعاتی قوی که بتوان به عنوان مرجع از آن استفاده کرد نیازی است که سالهاست احساس می‎شود ولی باید استانداردهای لازم در تهیه آن را مد نظر قرار داد.

وی تصریح کرد: انتشار یک فصلنامه تخصصی از جمله برنامه های در دستور کار اتاق است و مشارکت اعضای کمیسیون در این زمینه موجب ارتقا کیفی این فصلنامه خواهد شد.

عضو کمیسیون IT و تجارت الکترونیک اتاق بازرگانی و صنایع و معادن نیز گفت: در تهیه بانک اطلاعاتی علاوه بر سیستم نرم افزاری باید به ویژگی‎های محتوایی سیستم نیز دقت شود.

مهران کرمی افزود: درحال حاضر متولی اصلی آمارمشخص نیست و در برخی موارد نیز آمارهای متفاوتی درموردیک موضوع مشخص توسط سازمان های مختلف ارائه می گردد که یک ضعف بزرگ در سیستم آماری کشور محسوب می‎شود..

وی اظهار داشت: برای حل این مشکل باید متولی تولید آمار در زمینه‎های مختلف مشخص و از سیستم آمار ثبتی،به معنای ثبت قلم آماری به محض اتفاق و پیش ازتحلیل، استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز