خبرگزاری کار ایران

نماینده خرم‌آباد در پاسخ به ایلنا:

شهرداری خرم‌آباد خلاقیت ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۳۶

بهداشت و درمان استان با مشکلات جدی روبه روست و از نظر اعتبار وضعیت خوبی نداریم اما با توجه به تنگناهای اقتصادی و پایان دوره دولت تا شروع به کار دولت جدید مسائل را پیگیری می‌کنیم.

 شهرداری خرم آباد خلاق نیست، اعتبار باید در جایی که واجب است مصرف شود،در بحث بهداشت و درمان در استان با مشکلات جدی روبه رو هستیم و از نظر اعتبار وضعیت خوبی نداریم اما با توجه به تنگناهای اقتصادی اکنون دولت و پایان دوره دولت تا شروع به کار دولت جدید آرام در حال پیگیری مسائل هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، ایرج عبدی در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی لرستان که درسالن کنفرانس جهاد دانشگاهی لرستان برگزارشد افزود:متاسفانه برخی از مدیران انتصابی دستگاه های اجرایی در لرستان توانمندی کافی برای مدیریت ندارند.

وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید از تحصیلات کافی و تجربیات لازم برای مدیریت برخوردارباشند افزود: مجمع نمایندگان لرستان تلاش کنند که مدیران توانمند و لایق را شناسایی کنند.

عبدی نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در جمع خبرنگار و اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا اکه چرا از طرح‌های کشور چین برای میادین شهر خرم آباد استفاده شده است اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: شهرداری خرم آباد خلاق نیست و اعتبار را در جاهای مناسبی مصرف نمی‌کند.

وی گفت: بودجه در جایی که لازم است باید مصرف شود و از اجرای طرح‌های بیهوده خوداری شود. سامان داده به پل شکسته از مرمت میدان‌ها واجب‌تر بود.

عبدی طرح‌های اجرایی شهرداری را قابل قبول ندانست و اظهار داشت: اقداماتی که شهرداری در سطح شهر انجام می‌دهد کوچک است و قابل قبول نیست تلاش شهرداری باید بیشتر شود.

عبدی ازبکارگیری طرح‌های کشور چین برای میدان‌های خرم آباد اظهار بی‌اطلاع کرد افزود: تاکنون از این موضوع اطلاعی نداشته‌ام و اگر موضوع مستند باشد پیگیری خواهم کرد.

وی گفت: اگر ملتی بیشترین امكانات مالی را در اختیار داشته، اما مدیر لایق نداشته باشد، همه سرمایه‌هایش به هدر می‌رود.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: مدیریت کارآمد لازمه تحولات اثرگذار و زمینه ساز توسعه پایدار درلرستان است عبدی مدیریت کارآمد را منشا تحولات اثرگذار و زمینه ساز توسعه پایدار دانست و گفت: بی ثباتی در مدیریت، گزینش غیر کارشناسانه، اعمال سلیقه شخصی در عزل و نصب ها و بی توجهی به توانمندی های افراد در انتخاب مدیران، باعث عقب ماندگی و مانع توسعه پایدار لرستان است.

نماینده مردم خرم آباد درمجلس شورای اسلامی درادامه در بخشی دیگر از سخنانش به نبود سامانه ثبت اطلاعات شغلی در کشور اشاره کرد و افزود: بزودی سامانه ثبت اطلاعات شغلی درکشور راه اندازی می شود وبا راه اندازی این سامانه هر فرد کد شغلی دریافت خواهد کرد واطلاعات وی از زمان فارغ التحصیلی تازمان اشتغال در این سامانه ثبت خواهدشد.

وی درادامه عنوان کرد: متاسفانه درلرستان بین بازار کار وفارغ التحصیلان رشته های دانشگاهی تناسبی وجود نداردونیاز است روسای دانشگاهها ی لرستان متناسب با بازارکاررشته های دانشگاهی راه اندازی کنند. نماینده مردم خرم آباد درمجلس شورای اسلامی در ادامه از راه اندازی دانشکده علوم پزشکی استان خبردادوگفت:دراستان این پتانسیل وجودداردکه دانشکده علوم پزشکی راه اندازی شودونیاز است که مسولین دانشگاه علوم پزشکی درراه اندازی این دانشگاه تلاش بیشتری انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز