خبرگزاری کار ایران

مدیركل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان:

طرح احداث 68 كلاس درس هفته دولت در لرستان به بهره برداری می رسد

asdasd

مدیركل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان گفت: طرح احداث 68 كلاس درس همزمان با هفته گرامیداشت دولت در سطح استان لرستان به بهره برداری می رسد.

خرم آباد - ایلنا: مدیركل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان گفت: طرح احداث 68 كلاس درس همزمان با هفته گرامیداشت دولت در سطح استان لرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حسین اسدی پور افزود: این تعداد كلاس درس در قالب 12 پروژه آموزشی، پرورشی و فرهنگی با زیربنای بیش از 10 هزار مترمربع در نقاط مختلف استان احداث شده است.

وی اظهار داشت: برای ساخت و تكمیل این طرح های آموزش در مجموع بالغ بر 53 میلیارد ریال اعتبار در مناطق روستایی و شهری استان لرستان هزینه شده است.

وی افزود: از این تعداد كلاس، 22 كلاس درس در قالب شش پروژه آموزشی و با اعتبار بیش از 13 میلیارد ریال در مناطق روستایی استان لرستان احداث شده است.

مدیركل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان با اشاره به پروژه های آماده تحویل آموزشی استان، گفت: مهرماه امسال 145 كلاس درس در قالب 43 پروژه آموزشی، پرورشی و فرهنگی با زیربنای 21 هزا رمتر مربع و بالغ بر132 میلیارد ریال اعتبار در استان به بهره برداری خواهند رسید.

به گفته وی، این پروژه ها شامل 79 كلاس درس در مناطق روستایی و 86 كلاس درس در مناطق شهری استان لرستان هستند كه در مهرماه تحویل آموزش و پرورش استان لرستان می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز