خبرگزاری کار ایران

ورزشگاه تختی دورود منتظر اعتبارات برای بازسازی

asdasd

ورزشگاه تختی دورود كه قرار است بازیهای خانگی گهر در آن برگزار شود هم اكنون درحال آماده سازی است/ تاكنون 250 میلیون تومان هزینه شده است.

خرم آباد - ایلنا: مدیر کل دفتر امور فنی استانداری لرستان نیز گفت: تعهد اولیه استانداری جهت بازسازی ورزشگاه تختی دورود 250 میلیون تومان بوده که با مساعدت استاندار لرستان تعهد 5 مورد از زیرساختهای ورزشگاه از جمله اسکوربورد، دوربین مداربسته و صندلی با بیش از یک میلیارد و 250 میلیون تومان هزینه صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهندس پازوکی شامگاه شنبه در جلسه بررسی وضعیت تیم گهر با حضور مسئولان ادامه داد: کل هزینه‏ های خرید صندلی پرداخت و اسکوربورد نصب شده که به دلیل نداشتن برق ورزشگاه هنوز راه‎اندازی نشده و فنس‎کشی و برجهای نوری نیز در حال انجام آنها هستیم.

وی عنوان کرد: از مجموع 5 تعهد، 2 مورد به اتمام رسیده، 2 مورد نیز در دست اقدام هستند و یک مورد منتظر انجام تعهد شهرداری است.

مدیر کل دفتر امور فنی استانداری لرستان اضافه کرد: پست برق ورزشگاه 345 میلیون تومان برای احداث نیاز دارد.

مهندس پازوکی با بیان اینکه به محض تحویل دادن ورزشگاه دوربین مداربسته نصب شود، عنوان کرد: هزینه‏های بازسازی ورزشگاه تختی دورود را در حداقل زمان ممکن در بودجه سال 91 قرار دادیم.

وی یادآور شد: حداقل 10 جلسه سنگین برای تأمین اعتبار ورزشگاه دورود انجام شده و تامین اعتبار این امر صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز