خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اداره کل ورزش وجوانان لرستان خبر داد:

اسكان 3 هزار مسافر نوروز در خوابگاه و سالن‌های ورزشی لرستان

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۶۴

رضامحمدی اصل از اسکان زائرین نوروز 92 در خوابگاه ورزشكاران و دوازده سالن ورزشی لرستان و اسكان بیش از3هزار زائر و مسافر در این اماكن خبر داد.

 رضا محمدی اصل از اسکان زائرین نوروز 92 در خوابگاه ورزشكاران و دوازده سالن ورزشی لرستان و اسكان بیش از3هزار زائر و مسافر در این اماكن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، رضا محمدی اصل با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان  تصریح کرد: در این جلسه تصمیمات خوبی در خصوص چگونگی ارائه تسهیلات مناسب به زائرین و مسافرین نوروز 92 اتخاذ شد.

وی ادامه داد: در ایام نوروز سال 1392د ر دوازده سالن ورزشی لرستان  که در نقاط مختلف استان قرار دارند و همچنین خوابگاه اختصاصی ورزشكاران واقع در مجموعه ورزشی تختی  خرم آبادبه طور کامل در اختیار زائرین و مسافرین قرار گرفته و آماده ارائه هرگونه تسهیلات به هموطنان عزیز است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان افزود:اسکان زائرین کریمه اهل بیت از روز 28 اسفند ماه آغاز شده است و تا 16 فروردین ماه سال جدید ادامه خواهد داشت و تا كنون بیش از 3هزار زائر و مسافر در این اماكن توسط اداره كل ورزش و جوانان استان لرستان  اسكان یافته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز