خبرگزاری کار ایران

دبیر مجمع نمایندگان لرستان:

غبار محرومیت شایسته لرستان نیست

asdasd

مجمع نمایندگان استان لرستان با معاون اول رئیس جمهور دیدار کردند و از نزدیک مسائل و مشکلات استان لرستان را مطرح کردند.

ایلنا - خرم آباد: مجمع نمایندگان استان لرستان با معاون اول رئیس جمهور دیدار کردند و از نزدیک مسائل و مشکلات استان لرستان را  مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، این دیدار که به همت مشاور معاون اول رئیس جمهور محمد جعفر محمد‌زاده ترتیب داده شده بود نمایندگان ضمن ارائه گزارشی از مسائل حوزه انتخابیه خود خواستار توجه بیشتر دولت دهم به استان لرستان و ظرفیت های آن شدند.

دبیر مجمع نمایندگان لرستان با اعلام این خبر گفت: در این جلسه دستاوردهای خوبی برای رفع محرومیت استان و اجرایی شدن مصوبات دولت در لرستان انجام گرفت.

عباس قائد رحمت تصریح کرد: قرار شد در آینده نزدیک جلسه هیات دولت با حضور وزاری کشاورزی، صعنت معدن و تجارت، کار و امور اجتماعی، ورزش و جوانان وزارت بهداشت و درمان و علوم پزشکی، تامین اجتماعی در خرم آباد برگزار شود.

در این جلسه معاون اول رئیس جمهور با توجه به پتانسیل بالای لرستان در زمینه‌های مختلف برای احیای کارخانجات تعطیل و بحث ساخت و تکمیل ورزشگاه های لرستان خواستار جلسه ویژه با حضور وزاری مربوطه شد.

وی با اشاره به اینکه غبار محرومیت شایسته لرستان نیست و لرستان با توجه به پتانسیل بالا و جوانان شایسته در خور رتبه دوم بیکاری در کشور نیست خواستار توجه جدی دولت به لرستان شد.

رحیمی همچنین با اشاره به برنامه ریزی دولت برای اجرای طرح مهر ماندگار در سطح کشور، گفت: طرح اعتبارات مناسب و قابل توجهی را در نظر گرفته که بی‌تردید بخشی از این اعتبارات در استان لرستان هزینه خواهد شد و امیدواریم بتواند موجب تحول و پیشرفت در این استان شود.

در این جلسه نمایندگان گزارشی از روند اجرای مصوبات سفرهای استانی هیات دولت ارائه و مشکلات و موانع موجود بر سر راه اجرای برخی مصوبات در این استان را تشریح شد.

نماینده مردوم دورود و ازنادر مجلس گفت: محرومیت تاریخی لرستان در کلیه زمینه‌ها مربوط به دولت فعلی نیست و لرستان از یک محرومیت تاریخی که ثمره حکومت پهلوی معدوم می‌باشد به جای مانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز