خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

دفتر هیأت ورزش کارگری لرستان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۴۶

دفتر هیأت ورزش کارگران لرستان هم‌زمان با روز جهانی کارگر با حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، معاونان وی، جمعی از ورزشکارن کارگر و رؤسای انجمن‌های ورزش کارگری استان لرستان افتتاح شد.

ایلنا: دفتر هیأت ورزش کارگران لرستان هم‌زمان با روز جهانی کارگر با حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، معاونان وی، جمعی از ورزشکارن کارگر و رؤسای انجمن‌های ورزش کارگری استان لرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در پی تصویب و ابلاغ اساسنامه 24 ماده‌ای و 15 تبصره‌ای فدراسیون ورزش کارگری کشور و عضویت آن در فدراسیون جهانی، هیأت ورزش کارگری در استان‌ها نیز شکل گرفته است.

دفتر هیأت كارگزی لرستان در مجموعه ورزشی کارگران خرم‌آباد مستقر بوده و این هیأت در 17 رشته ورزشی فعالیت خواهد داشت که 8 رشته آن به صورت مشترک در 2 بخش آقایان و بانوان است.

به گفته حامد ویس‌کرمی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان هدف از تشكیل این هیأت‌ها در استان ترغیب و تشویق کارگران و اقشار مختلف جامعه کارگری، توسعه ورزش بین کارگران سطح استان بخصوص واحدهای کارگری به منظور کاهش بحران‌های اجتماعی و حفظ سلامتی و نشاط در بین کارگران و خانواده‌های آنان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز