خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس:

روزنامه دولت برای تطهیرجریان انحرافی عوام فریبی نکند

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۵۲

نماینده مردم خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که روزنامه دولت برای تطهیر جریان انحرافی خود فریبی می‌کند، گفت: حق را با فرد نمی‌سنجند بلکه عملکرد فرد را با اصول و معیارهای ارزشی قیاس می‌کنند.

ایلنا: نماینده مردم خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه روزنامه دولت برای تطهیر جریان انحرافی خود فریبی می‌کند، گفت: حق را با فرد نمی‌سنجند بلکه عملکرد فرد را با اصول و معیارهای ارزشی قیاس می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، ابراهیم آقامحمدی با اشاره به یادداشت روزنامه منتصب به دولت و ایراد انتقاد به طیف اصول‌گرایی، گفت: رهبر معظم انقلاب هیچ‌گاه به صراحت اصرار به ادامه راه احمدی‌نژاد نداشته و بار‌ها اعلام کرده‌اند که در دولت دهم ضعف‌هایی وجود دارد و شخصی که رئیس جمهور آینده می‌شود باید آن‌ها را از بین ببرد.

نماینده مردم خرم ‌آباد و دوره با بیان اینکه روزنامه منتصب به دولت باید تعریف شفافی از نوگرایی و معرفت نو ارائه کند، تصریح کرد: احمدی‌نژاد شخصی بود که با گفتمان اصول‌گرایی پا به عرصه انتخابات گذاشت و با تاسی از این طیف توانست پیروز انتخابات شود حال چه اتفاقی افتاده که روزنامه منتصب به دولت بحث از کهنه شدن تفکرات این طیف ارزشی دم می‌زند؟!

وی ادامه داد: همواره انسان‌ها باید ظرفیت این را داشته باشند که نقدهای که از سمت دیگران بر آن‌ها وارد است را بپذیرند و در جهت اصلاح آن باشند نه اینکه با تندی با منتقدان برخورد کنند.

نماینده اصول‌گرای مجلس نهم، تصریح کرد:‌‌ همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال فردی جامع‌تر از رئیس دولت دهم باشیم که این به معنای آن است که فردی قوی‌تردر جامعه وجود دارد که می‌تواند وضعیت فعلی را به مرز مطلوب نزدیک کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه برداشت افکار عمومی از مطلق بودن احمدی‌نژاد با روزنامه ایران متفاوت است، توضیح داد: روزنامه دولت باید ابتدا حق را بشناسد و سپس فرد را بر اساس آن بسنجد نه اینکه حق را براساس معیارهای فرد بسنجد.

لازم به ذکر است روزنامه ایران در یادداشت ۱۱ اردیبهشت هجمه‌های به جریان اصول‌گرایی وارد کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز