خبرگزاری کار ایران

تیراندازی بازنشستگان نیروهای مسلح؛

تیراندازان برتر بازنشستگان نیروهای مسلح لرستان معرفی شند

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۶۱

مسابقات تیراندازی با اسلحه تفنگ بادی و تپانچه بادی بین بازنشستگان نیروهای مسلح لرستان با شرکت 35 نفردر باشگاه فجر 57خرم آباد برگزارشد.

ایلنا: مسابقات تیراندازی با اسلحه تفنگ بادی و تپانچه بادی بین بازنشستگان نیروهای مسلح لرستان با شرکت 35 نفر در باشگاه فجر 57خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، یک‎دوره مسابقات تیراندازی با اسلحه تفنگ بادی و تپانچه بادی بین بازنشستگان نیروهای مسلح لرستان با شرکت 35 نفر در سالن هیأت تیراندازی شهرستان خرم‎آباد به مدت یک‎روز و به‎مناسبت یاد و خاطره سرهنگ سرافراز جانباز "روح‎الدین سالاری‎فر" مدیرکل اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان در باشگاه فجر 57خرم آبادبرگزار شد.

در تپانچه بادی؛ حبیب‎ا... رحیمی(از کانون بازنشستگان ارتش)، عبدالحسین ابوعلی(کانون بازنشستگان بروجرد) و ولی‎ا... ایدون(کانون بازنشستگان سپاه پاسداران) به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

در تفنگ بادی؛ نادر روشن‎پور(کانون بازنشستگان سپاه پاسداران)، یارمحمد گودرزی(کانون بازنشستگان بروجرد) و محمد میرزا فلاحیان(کانون بازنشستگان نیروی انتظامی) رده‎های برتر را ازآن خود کردند.

نفرات برتر در مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور شرکت خواهند کرد.

جانباز "روح‎الدین سالاری‎فر" در ورزش بازنشستگان نیروهای مسلح نقش پررنگی داشت و فرماندهی لایق ایشان در زمان جنگ زبانزد همرزمانش بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز