خبرگزاری کار ایران

مدیر دفتر تحقیقات برق، مدیر برگزیده پژوهش دستگاه‌های لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۹۰

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع برق لرستان بر اساس ارزیابی انجام شده به عنوان مدیربرگزیده پژوهش سال ۹۱دستگاههای اجرایی استان انتخاب شد.

ایلنا: مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع برق لرستان بر اساس ارزیابی انجام شده به عنوان مدیر برگزیده پژوهش سال ۹۱دستگاه‌های اجرایی استان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان لرستان، در مراسمی که بامدیریت و محوریت دفتر آموزش و پژوهش استانداری لرستان و با همکاری کمیته‌ای متشکل از رؤسا و معاونین دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی استان برگزار شد، مهندس شریفی‌پور مدیر دفتر تحقیقات و پژوهش این شرکت، به عنوان مدیر پژوهشی برگزیده دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۹۱انتخاب شد.
در این مراسم که باحضور حجت الاسلام  میرعمادی، امام جمعه شهرستان خرم آباد و نماینده ولایت فقیه دراستان، منعقد شد، مدیران پژوهشی دستگاه‌های استان بر اساس آیین نامه جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فن آوران بر‌تر که هرساله توسط وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری انجام شده، مورد ارزیابی سالیانه قرار گرفتند که در این بین مهندس شریفی‌پور با کسب حد نصاب امتیاز مربوط، موفق به احراز مدیر پژوهشی برگزیده در سطح استان شد.
این گزارش حاکی است معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با ارسال لوح سپاس این موفقیت رابه مهندس شریفی‌پور ابلاغ و به وی تبریک و تهنیت گفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز