خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خرم آباد در تذکر آیین نامه‌ای:

وزیر اقتصاد پاسخگو 1500کارگاه تعطیل لرستان باشد

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۲۶

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بنده مدت ۳ ماه است که از وزیر اقتصاد سؤال کرده‌ام، اما وزیر اقتصاد در سفرهای استانی است و هیأت رئیسه مجلس برنامه‌ها را با توجه به وضعیتی که نمایندگان مجلس دارند تنظیم کند.

ایلنا: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بنده مدت ۳ ماه است که از وزیر اقتصاد سؤال کرده‌ام اما وزیر اقتصاد در سفرهای استانی است و هیأت رئیسه مجلس برنامه‌ها را با توجه به وضعیتی که نمایندگان مجلس دارند تنظیم کند. 

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، ایرج عبدی، در تذکر آیین‌نامه‌ای گفت: برابر ماده ۲۴ بند ۶ آیین نامه داخلی مجلس تهیه و تنظیم برنامه هفتگی، از وظایف هیأت رئیسه مجلس است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بنده مدت ۳ ماه است که از وزیر اقتصاد سؤال کرده ام افزود: اما وزیر اقتصاد در سفرهای استانی است همچنین وزیر آموزش و پرورش نیز در سفرهای استانی به سر می برد و کسی نیست که به سؤال ما پاسخ دهد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه بنده بیش از ۱۵۰۰ کارگاه تعطیل شده است. همین‌طور بیش از ۲۰ پروژه که حدود هزار میلیارد تومان از اموال مردم برای این پروژه ها هزینه شده است حدود ۵ سال است که متوقف شده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ضمن اعلام اینکه استان لرستان حدود ۱۰ سال است که با بیشترین تعداد بیکاری اولین مقام بیکاری کشور را دارد تصریح کرد: این استان در اولویت های دولت نیست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه خواهش من این است که یک اولویت بندی در کار دولت باشد خاطرنشان کرد: هیأت رئیسه مجلس نیز برنامه ها را با توجه به وضعیتی که نمایندگان مجلس دارند تنظیم کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به نماینده مردم خرم آباد گفت: کمیسیون مربوطه این سؤال را پیگیری کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز