خبرگزاری کار ایران

شهردار خرم‌آباد:

تعریض خیابان انقلاب خرم‌آباد به یاری مردم نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۴۹

شهردار خرم‌آباد از آغاز اجرای فاز اول تعریض خیابان انقلاب، یكی از اصلی‌ترین خیابان‌های خرم‌آباد، خبر داد.

ایلنا: شهردار خرم‌آباد از آغاز اجرای فاز اول تعریض خیابان انقلاب یكی از اصلی‌ترین خیابان‌های خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا از خرم آباد به نقل از روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد، هرمز(فرهاد) نصیری در این خصوص اظهار داشت: نقش مردم در توسعه فضاهای شهری از اهمیت به سزایی برخوردار است و اجرای طرح تعریض خیابان انقلاب در حال حاضر یكی از مهم‌ترین نیازهای زیرساختی شهر خرم‌آباد به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: اگر مردم تعامل داشته باشند و در زمان كم‌تری نسبت به واگذاری و فروش واحدهای مسكونی خود در این محدوده اقدام كنند، روند اجرای این طرح با سرعت بیش‌تری پیش می‌رود و می‌توان امیدوار بود كه فاز اول طرح تعریض در زمانی كوتاه‌تر به نتیجه برسد.

نصیری افزود: در كلان‌شهرهایی مانند اصفهان میزان همكاری، تعامل و همیاری مردم در امور شهری بسیار بالاست و نقش مردم در تحقق چنین پرو‍ژه‌هایی پررنگ و بسیار ماندگار است و افق‌های پیش‌رفت و توسعه شهر را روشن می‌كند.

شهردار خرم‌آباد ادامه داد: ما از مالكان املاك موجود در این بخش از طرح دعوت می‌كنیم تا با واگذاری املاك خود به اجرایی شدن كمك كنند، در این خصوص حتی قیمت‌گذاری املاك هم انجام شده است و به تعدادی از آنها نیز اخطارهای لازم داده شده است تا روند تحقق پروژه را كند نسازند.

نصیری در پایان اظهار امیدواری كرد كه با تعامل خوب مردم در اجرای این پروژه هر چه سریع‌تر بخشی از مشكلات مردم شهر حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز