خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی:

روند جذب سرمایه گذاران در لرستان مطلوب نیست

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۶۰

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی> خواستار تشکیل کارگروهی برای جذب سرمایه گذاران در استان لرستان شد.

ایلنا: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی،خواستار تشکیل کارگروهی برای جذب سرمایه‌گذاران در استان لرستان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آّباد،عباس قائد رحمت با اشاره به اینکه از روند جذب و حمایت از سرمایه گذاران در استان گله‌مند هستیم، اظهار داشت: دستگاه‌های مرتبط در این زمینه باید سرعت کار خود در این بخش را افزایش دهند.

وی با تاکید بر اینکه استانداری باید سیستمی را تعریف کند که سرمایه گذاران در چم و خم مسائل اداری گرفتاری نشوند، افزود: این امر سبب نارضایتی سرمایه گذاران شده است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای رفع این مشکل به استاندار توصیه می‌کنیم که کارگروهی با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های مرتبط برای جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران در استان تشکیل شود.

قائد رحمت همچنین بر ضرورت حضور نمایندگانی از شهرستان‌ها در این کارگروه تاکید کرد و بیان داشت: این کار گروه باید مسائل مرتبط با سرمایه‌گذاری در استان را تسهیل کند تا سرمایه گذار خسته نشود و کار را رها نکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز