خبرگزاری کار ایران

مدیر كمیسیون بانك‌های لرستان

25 هزار فقره وام ازدواج در لرستان پرداخت شده است

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۶۹

مدیر كمیسیون بانك‌های لرستان گفت: در سال 91 بیش از 25 هزار و 924 فقره وام ازدواج پرداخت شده است.

ایلنا: مدیر كمیسیون بانك‌های لرستان گفت: در سال 91 بیش از 25 هزار و 924 فقره وام ازدواج پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آّباد، محمد ساكی در جلسه ساماندهی امور جوانان افزود: در سال 91 توسط یك بانك ملی و 9 بانك دولتی تسهیلات وام ازدواج برای افراد عادی 60 میلیون ریال و برای افراد خاص زیر 25 سال،دانشجو و یا فاقد ولی یا پدر 100 میلیون ریال است.

وی اظهار داشت: بانك ملی بیش از 10 هزار فقره وام با مبلغ بیش از 319 میلیارد ریال و بانك ملت چهار هزار و 804 فقره وام و بانك تجارت چهر هزار و 760 فقره وام پر داخت كرده است.

وی تصریح كرد: بانك سپه سه هزار و 525 فقره وام و حدود 14 درصد و بانك كشاورزی 517 فقره وام و حدود دو درصد با مبلغ بیش از 15 میلیارد ریال و بانك صادرات 488 فقره وام با نمبلغ 14 میلیارد ریال و بانك رفاه 476 فقره وام با مبلغ 14 میلیارد ریال و حدود دو درصد و بانك مسكن 472 فقره وام و حدود دو درصد و 14 میلیارد ریال وام پرداخت كرده است.

وی در ادامه گفت: بانك قرض الحسنه مهر 133 فقره و حدود یك درصد و چهار میلیارد ریال و پست بانك 93 فقره و كمتر از یك درصد وام ازدواج پرداخت كرده است.

وی افزود: در حال حاضر فقط سایت بانك ملت باز است و 202 میلیارد و 810 میلیون ریال اعتبار مصرف نشده سال قبل است.

وی اظهار داشت: در سال گذشته اعتبار بانك‌های سپه، كشاورزی، رفاه، ملی كاملا استفاده شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز