خبرگزاری کار ایران

حضور 22 هزار لرستانی در مراسم معنوی اعتکاف

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۲۷

مدیركل تبلیغات اسلامی استان لرستان از افزایش 15درصدی ظرفیت پذیرش معتكفان در این استان خبرداد.

ایلنا:مدیركل تبلیغات اسلامی استان لرستان از افزایش 15درصدی ظرفیت پذیرش معتكفان در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد،حجت‌الاسلام علی خادمی با بیان اینكه جهت برگزاری ایام اعتكاف ظرفیت پذیرش معتكف در استان لرستان ارتقاء یافته است، گفت: اگر استقبال مردم بیش از ظرفیت در نظر گرفته شده باشد برای اسكان آنها در مساجد تدابیر لازم اندیشیده می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتکاف فصل باران رحمت و مغفرت الهی و تطهیر صحیفه اعمال برای نورانی ساختن دل و صفا بخشیدن به روح است، افزود: معتکف می تواند با تهذیب و محاسبه نفس خانه دل را از اغیار تهی کرده و نور محبت خدا را در آن جلوه گر سازد.

مدیركل تبلیغات اسلامی استان لرستان اظهارداشت: با برنامه ریزی دقیق و منسجم و هماهنگی های به عمل آمده 22 هزار نفر از برادران و خواهران لرستانی مراسم معنوی اعتکاف سال جاری را با شکوه و معنویت خاصی در مساجد این استان برگزار خواهند کرد.

وی تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از همه امکانات خود برای رفاه حال معتکفین و هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم استفاده خواهد کرد.

حجت الاسلام خادمی به برنامه های در نظر گرفته شده برای معتکفان اشاره کرد و افزود: در بخش فرهنگی بیان احكام اعتكاف، برگزاری جلسات قرآنی و برپایی دعا و نیایش از جمله برنامه‌های تدوین شده در بخش فرهنگی اعتكاف است.

مدیركل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینكه معتكفان باید در فضایی آرام به عبادت بپردازند، تصریح کرد: برای تحقق این مهم دستگاه‌های اجرایی مختلفی از جمله اداره برق، اورژانس، آب و فاضلاب، نیروی انتظامی، شهرداری و.. همكاری دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز