خبرگزاری کار ایران

احمدی‌نژاد؛

برخی نمی‌خواهند مردم غنی و ثروتمند باشند

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۶۸

طرح‌ها و اقدامات دولت در راستای برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی، با مخالفت های زیادی رو به‌رو می‌شود.

ایلنا: طرح‌ها و اقدامات دولت در راستای برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی، با مخالفت‌های زیادی رو به‌رو می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمود احمدی نژاد در پایان سفر به لرستان در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق سفر به لرستان را در این ایام مبارک سال به ما داد. مردم لرستان در عشق به پیامبر(ص)، امیرالمومنین(ع) و فرزندان ایشان در زمره پیشگامان و صادقان هستند.

وی ادامه داد: خدا را شکر می کنم که توفیق سفر به این استان را یافتم، لرستان دیار دست‌های پربرکت و اندیشه‌ها و همت‌های بلند است، مردمانی که از ابتدا پای خط پیامبر(ص) و آل او بودند.

رئیس دولت دهم با بیان اینکه این سفر  با افتتاح چند پروژه بزرگ همراه شد، افزود: امروز بیمارستان پیشرفته و مجهز شهید رحیمی خرم آباد افتتاح شد که البته از لحاظ کادر درمانی مشکل داشتند و قرار است به زودی حل شود. البته الان 150 نفر کادر درمانی دارند  اما به 450 نفر نیاز دارند. البته ما مجوز داده‌ایم، ولی كارها در مرحله‌ای گیز می‌كند  و ما پیگیری می‌کنیم که حل شود.

احمدی نژاد عنوان کرد: خوشبختانه بیمارستان به طور کامل در اختیار مردم لرستان قرار می‌گیرد.

وی به آغاز عملیات اجرایی سد معشوره اشاره کرد و گفت: سد معشوره سد بسیار بزرگی است، البته به طور رسمی از قبل کارهایش شروع شده و چند ماه است که کار می کند، خوشبختانه فضا آماده بود که عملیات اجرایی سد روی زمین شروع شود.

رئیس دولت دهم ادامه داد: همچنین امروز دو سد مروک و ایوشان آبگیری شد که در مجموع 170 میلیون مترمکعب آب را ذخیره می کند، دو جاده و یک ورزشگاه نیز افتتاح شد، افتتاح این پروژه ها را به مردم لرستان تبریک می‌گویم.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه خیلی دلمان می‌خواست برای لرستان کاری انجام شود، گفت: در قبل از انقلاب، هیچ کاری برای لرستان انجام نشده بود. بعد از انقلاب هم خیلی به لرستان چیزی نرسید، در سفرهایی که به لرستان داشتیم، سفارش‌مان به همه وزرا این بود که کارهای لرستان را پیگیری کنند. این استان، پیش از این، حالت قفل شده‌ای داشت که باید باز می‌شد.

وی عنوان کرد: در بخش راه، آزاد راه خرم زال یک اتفاق مهمی بود که رخ داد. در بخش آب نیز استان لرستان، اصلش کشاورزی و دامداری است. 25 درصد زمین‌های کشاورزی لرستان آبی و 75 درصد دیم است. در حالی‌که لرستان، میانگین بارش بیش از متوسط را دارد. خدا را سپاسگزاریم که 10 سد در حال احداث در لرستان وجود دارد.

احمدی نژاد افزود: امیدواریم در بخش تولید صنعتی نیز کارهای خوبی انجام شود. البته در این بخش کارهایی شده است اما باید کارهای بزرگتری صورت گیرد. ستاد صنعت و معدن ایجاد شده است، بودجه خوبی برای این ستاد گذاشته‌ایم. امیدواریم استاندار و مدیران استان حرکتی شکل دهند که هم بخش معدن و هم صنایع وابسته به آن تکانی بخورد و قطار پیشرفت استان روی ریل قرار گیرد.

احمدی نژاد افزود: امیدواریم در بخش تولید صنعتی نیز کارهای خوبی انجام شود. البته در این بخش، کارهایی شده است. اما باید کارهای بزرگتری صورت گیرد. ستاد صنعت و معدن ایجاد شده است، بودجه خوبی برای این ستاد گذاشته‌ایم. امیدواریم استاندار و مدیران استان، حرکتی شکل دهند که هم بخش معدن و هم صنایع وابسته به آن تکانی بخورد و قطار پیشرفت استان روی ریل بیفتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز