خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات روحانی در لرستان:

همایش بزرگ ائتلاف اصلاح طلبان لرستان فردا در خرم آباد برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۱۹

رئیس ستاد ائتلاف جبهه اصلاح طلبان لرستان از برگزاری همایش بزرگ اصلاح طلبان لرستان در حمایت از روحانی روز جهارشنبه خبر داد.

 رئیس ستاد ائتلاف  جبهه اصلاح طلبان لرستان از برگزاری همایش بزرگ اصلاح طلبان لرستان در حمایت از روحانی  روز جهارشنبه  خبر داد.

به گزاش خبرنگار ایلنا از خرم آباد لرستان،رئیس ستاد انتخابات روحانی در لرستان، با بیان اینکه جلسه شوراهای هماهنگی با رابطین استانی از روز گذشته آغاز شد، گفت: این جلسات مستمر است و تا برگزاری همایش فردادادامه خواهد داشت.
نماینده مجلس ششم خرم آباد در مجلس افزود: افزود:ستادهای دکتر عارف در لرستان در ستادهای روحانی ادغام شده اند واعضایی ستاد عارف نیز با حضور در ستادهای روحانی امادگی خود را برای خلق حماسه سیاسی ورای بالا در روز جمعه به دکتر روحانی اعلام داشته اند.
موسوی نژاد افزود:روز چهارشنبه همایش بزرگ اصلاح طلبان لرستان ومردم در حمایت از روحانی در خرم آباد وکلیه شهرهای لرستان برگز می شود وامیدواریم حضور مردم لرستان در روز 24خرداد ورای به کاندیدای مورد نظر خود یک حماسه بزرگ دیگر همگام با دیگر مردم ایران رقم بزنیم.
رئیس ستاد ائتلاف شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان لرستان از برگزاری همایش بزرگ اصلاح طلبان لرستان در فردا خبر داد و گفت: در شورا مکانیزمی در نظر گرفته شده است تا مجموعه نظر تمام اصلاح طلبان را دریافت کند و با اجماع نظر تمام گروههای اصلاح طلبی کاندیدهاای اصلاح طلب  انتخابات شورای شهر وروستا خود را معرفی کنیم.
سید عیسی موسوی نژادبا اشاره به جلسه روز گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، گفت: در جلسه شب گذشته رئیس ستاد برگزاری همایش بزرگ اصلاح طلبان لرستان گزارشی را از اقدامات انجام شده ستاد ارائه داد و نظراتش را برای حضور پر شور در انتخابات اعلام نمود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز