خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد انتخاباتی فالیباف در استان لرستان:

برخی با بداخلاقی های قصد تخریب قالیباف را دارند

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۱۸

برخی با بد اخلاقی های تبلیغاتی و انتخاباتی وهمچنین با پخش شایعات کذب قصد تخریب قالیباف را دارند.

رییس ستاد انتخاباتی  قالیباف در استان لرستان گفت: برخی با بد اخلاقی های تبلیغاتی و انتخاباتی وهمچنین با پخش شایعات کذب قصد تخریب قالیباف را دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت اله یگانه در جمع خبرنگاران افزود: این افراد قصد دارند با ارسال پیام های صد در صد کذب از محبوبیت  قالیباف در بین مردم بکاهند غافل از اینکه بر اساس نظر سنجی های انجام شده دکتر قالیباف بیشترین طرفداران را بین مردم کشور دارد.
یگانه افزود: بر اساس آخرین نظر سنجی های انجام شده توسط 5 موسسه رسمی و معتبر داخلی ویک موسسه خارجی دکتر قالیباف با 13 درصد اختلاف با نفر دوم پیشرو انتخابات است.
وی اظهار داشت: همچنین در این نظر سنجی ها آمده است که  قالیباف در بین 28استان کشور رتبه اول را در بین نامزد ها به خود اختصاص داده است.
یگانه تصریح کرد: قالیباف در تمامی عرصه های اجتماعی,فرهنگی,سیاسی,درزشی وغیره دارای برنامه نویسی مناسب است کا برنامه کار خود را توسط متخصصان و کارشناسان خبره تهیه و تنظیم کرده است و در صورت انتخاب شدن به عنوان یک رییس جمهور مقتدر می تواند مشکلات و موانع را از بین برده تا مردم ایران اسلامی با آسایش و آرامش به زندگی خود ادامه دهند.
رییس ستاد جبهه پیشرفت و پایداری لرستان گفت: نظر سنجی ها نشان از موفقیت قالیباف در عرصه انتخاباتی بطوری که اقشار مختلف مردم در صنوف مختلف به صورت خود جوش به نفع قالیباف تبلیقات خود را آغاز کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز