خبرگزاری کار ایران

دیدار مسئولان هیئت اسکواش لرستان با شهردار خرم آباد انجام شد؛

تفاهم نامه هیئت اسکواش لرستان و شهرداری خرم آباد برای توسعه اسکواش در پارک‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۸۶

مسئولان هیئت اسکواش استان لرستان در راستای توسعه ورزش اسکواش در ابعاد همگانی و قهرمانی با مهندس هرمز نصیری دیدار کردند.

ایلنا: مسئولان هیئت اسکواش استان لرستان در راستای توسعه ورزش اسکواش در ابعاد همگانی و قهرمانی با مهندس هرمز نصیری دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، با توجه به مذاکرات قبلی و در راستای توسعه ورزش مفرح و جذاب اسکواش در لرستان و شهر خرم آباد محمود داودی نژاد، مهرداد صالحی و امین هاشمی، رئیس،دبیر و روابط عمومی هیئت اسکواش با حضور در شهرداری خرم آباد و دیدار با مهندس هرمز نصیری شهردار ورزش دوست و پر تلاش شهر خرم آباد در ارتباط با تعامل دو جانبه و در راستای توسعه ورزش اسکواش در پارک‌های شهر خرم آباد به تبادل نظر و گفت و گو پرداختند.
در این دیدار محمود داودی نژاد،با اشاره به این که ورزش اسکواش از رشته های کم هزینه،مفرح و بسیار جذاب در سطح دنیاست و در یک قدمی حضور در المپیک قرار دارد ودر استان لرستان علیرغم اینکه بیش از 4 سال از فعالیت هیئت اسکواش لرستان می‌گذرد و ورزشکاران این استان با توجه به اینکه ابزار اولیه یعنی سالن تخصصی اسکواش را در اختیار ندارند.

ولی موفقیت‌های بسیاری را ورزشکاران این رشته برای استان به ارمغان آورده‌اند و هیئت اسکواش لرستان همه ساله با توجه به عدم داشتن امکانات و ابزار قوی جزء 6 استان برتر کشور می‌باشد و حضور 2 تیم از لرستان در لیگ برتر و دسته اول اسکواش کشور دلیلی بر این مدعی است.
و با توجه به اینکه ما می‌دانیم شهرداری‌ها می‌توانند در راستای گسترش و تقویت ورزش‌های جذاب و زیبا که می‌توان آن را در سبد خانواده‌ها قرار داد.در ابعاد همگانی و قهرمانی اسکواش را یاری دهد از شهردار خرم آباد مهندس نصیری انتظار داریم در این خصوص هیئت اسکواش لرستان را یاری دهد.
در ادامه نیز مهندس نصیری ضمن قدردانی از مسئولان هیئت اسکواش لرستان که با جدیتی که داشته است و فعالیت‌هایی که انجام داده،عملکرد این هیئت قابل تقدیر است و شهردار خرم آباد آمادگی دارد این رشته جذاب را در حوزه شهرداری و پارک‌ها با همکاری هیئت اسکواش توسعه دهد.

امیدواریم بتوانیم در دو یا چند پارک در شهرستان خرم آباد دیواره های اسکواش باز و یا نیمه کورت را با همکاری هیئت اسکواش احداث کنیم و تیم‌های ورزشی استان،در صورتی که اعضای محترم شورای شهر خرم آباد مصوب کنند حمایت مالی و کمک به تیم اسکواش خرم آباد در لیگ برتر مهیا شود امیدواریم بتوانیم این تیم را نیز در لیگ دسته اول اسکواش کشور مورد حمایت قرار دهیم.
در پایان مهرداد صالحی دبیر هیئت اسکواش لرستان با قدردانی از نگاه شهردار خرم آباد به ورزش و توجه به ورزش‌های جذاب از حسن خلق و سعه صدر شهردار خرم آباد تقدیر کرد و به زودی تفاهم نامه ای دو جانبه بین شهرداری خرم آباد و هیئت اسکواش لرستان برای توسعه اسکواش در ابعاد همگانی در پار ک های شهرستان خرم آباد به ثبت خواهد رسید.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز