خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت ژیمناستیک لرستان:

رضایت کامل فدراسیون ژیمناستیک از اردوی تیم ملی نوجوانان در لرستان

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۳۰

فدراسیون ژیمناستیک از برگزاری اردوی تیم‎ملی ژیمناستیک نوجوانان(شاخصین) که در خرم‎آباد برگزار شد، اظهار رضایت کرد.

ایلنا: فدراسیون ژیمناستیک از برگزاری اردوی تیم‎ملی ژیمناستیک نوجوانان(شاخصین) که در خرم‎آباد برگزار شد، اظهار رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حمزه امین‎منش در جمع خبرنگاران، گفت: این اردو که به مدت 5 روز برپا بود، به پایان رسید و گنادی کوتلنیکوف سرمربی اوکراینی تیم‎ملی از امکانات خانه ژیمناستیک خرم‎آباد و شرایط اردو راضی بود.
وی با اشاره به این‎که در دو روز اول از همه ژیمناست‎های حاضر در اردو که شاخصین کشور بودند، تست گرفته شد، تصریح کرد: پس از پایان تست‎گیری، 14 ژیمناست رضایت کادرفنی را جلب کردند و در اردو ماندند.
امین‎منش، ادامه داد: رضا بهلولی‎زاده و محمدرضا خسرونژاد(توابع تهران)، سید رضا میرمحمدی، سید سامان صادقی و ابوالفضل دلاور(مازندران)، سید محمد شفیعی و محمدرضا وطن‎دوست(تهران)، مهدی الفتی و محمد غراوی(گلستان)، مجتبی زابلی(یزد)، شهاب و مهران بیرانوند، مهرداد دولتشا و مصطفی امین‎منش(لرستان) جواز حضور در تیم‎ملی نوجوانان را کسب کردند.
رئیس هیأت ژیمناستیک لرستان با اشاره به حضور 5 مربی در این اردو، یادآور شد: مسعود جودی(توابع تهران)، سید حمیدرضا رفعتی(گلستان)، مهدی خناری‎نژاد(مازندران) سید ایمان موسوی و میثم امین‎منش(لرستان) مربیان حاضر در اردو بودند.
وی با ابراز رضایت از برگزاری اردوی تیم‎ملی نوجوانان(شاخصین) در خرم‎آباد، تأکید کرد: این اردو دست‎آوردهای خوبی برای ورزشکاران، مربیان و هیأت ما داشت و نشان دادیم، می‎توانیم اردوهای تیم‎های ملی مختلف را در لرستان برگزار کنیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
امین‎منش با اشاره به حضور رئیس فدراسیون ژیمناستیک در این اردو، اضافه کرد: آقای درویش‎زاده از امکانات خانه‎ی ژیمناستیک خرم‎آباد و همچنین شرایط اردو رضایت داشت.           

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز