خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت اسکواش لرستان خبر داد:

حضور تیم تربیت بروجرد در لیگ برتر اسکواش

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۲۱

رئیس هیأت اسکواش لرستان از حضور تیم تربیت بروجرد در لیگ برتر اسکواش مردان کشور خبر داد.

ایلنا: رئیس هیأت اسکواش لرستان از حضور تیم تربیت بروجرد در لیگ بر‌تر اسکواش مردان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد محمود داودی‎نژاد در جمع خبرنگاران لرستان، با اعلام این خبر، افزود: فصل گذشته این تیم در لیگ بر‌تر حضور داشت اما مسوولان آن اعلام کردند که نمی‌‎توانند در فصل جاری تیم‎داری کنند و برای این‎که امتیاز لیگ برتری لرستان از دست نرود، قصد داشتیم با نام طلوع ورزش شرکت کنیم اما مدیران تیم تربیت و بیرانوند نماینده بروجرد در مجلس تماس گرفته و اعلام آمادگی کردند در این فصل هم تربیت قصد شرکت در مسابقات را دارد.

وی ادامه داد: مکاتباتی هم با اداره کل ورزش و جوانان برای حمایت از این تیم صورت گرفته و امیدواریم تربیت بتواند همانند سالیان گذشته از اعتبار اسکواش لرستان دفاع کند.

داودی‎نژاد با بیان این‎که دور اول پیکار‌ها در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌‎شود، خاطرنشان کرد: حضور تیم‎های شرکت کننده امروز است و فردا بازی‎‌ها شروع می‌‎شود که نماینده لرستان ۷ دیدار با تیم‎های مازندران-گلستان- تربیت یزد- تهران- گیلان- آران اصفهان و آذربایجان غربی برگزار می‌‎کند.

رئیس هیأت اسکواش لرستان در پایان گفت: با این‎که هیأت مشکلات مالی زیادی دارد و امکانات مطلوبی در استان نداریم اما همواره اسکواش لرستان حرف‎های زیادی در سطح کشور برای گفتن داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز