خبرگزاری کار ایران

وزیرراه وشهرسازی:

۱۵ هزار واحد مسکن مهر در استان لرستان به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۶۲

وزیر راه و شهرسازی از بهره برداری از 15 هزار واحد مسکن مهر در استان لرستان خبر داد. تا کنون پیشنهادی برای وزارت در دولت یازدهم نداشته ام.

ایلنا: وزیر راه و شهرسازی از بهره برداری از ۱۵ هزار واحد مسکن مهر در استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، علی نیکزاد عصرپنج شنبه 20 تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این سفر ۱۵ هزار واحد مسکن مهر استان لرستان به بهره برداری رسید.

وی بیان داشت: از این تعداد دو هزار و ۱۰۰ واحد مربوط به شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان لرستان است.

وزیر راه و شهرسازی دولت دهم ادامه داد: همچنین ۵۰۰ واحد نیز جزء بافتهای فرسوده استان لرستان است.

نیکزاد تصریح کرد: همچنین ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مهر نیز در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر استان لرستان احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این تعداد واحد مسکن مهر در ۹ شهرستان استان لرستان غیر از شهرستان دوره چگنی به بهره برداری رسید، گفت: امروز به صورت نمادین مسکن مهر شهرستان بروجرد به بهره برداری رسید.
علی نیکزاد در حاشیه افتتاح مسکن مهر شهرستان بروجرد در مورد جزئیات دیدار با دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب، اظهار داشت: در این دیدار خدمت دکتر روحانی رسیدم و گزارشی از عملکرد وزارت راه و شهرسازی ارائه کردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این دیدار صحبتی برای ادامه مسئولیت در وزارت راه و شهرسازی با وی صورت گرفته یا خیر، گفت: در این خصوص صحبتی انجام نداده‌ایم.

نیکزاد همچنین در پاسخ به اینکه در صورت پیشنهاد آیا در دولت یازدهم به کار خود ادامه می‌دهد، یادآور شد: من سرباز نظام هستم و همه دولت‌ها دولت اسلام هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز