خبرگزاری کار ایران

نماینده دورود و ازنا و عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس:٬

ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در منطقه دورود و ازنا مطالبه اصلی ما از دولت است

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۴۰

یکی از شعارهای انتخاباتی ما ایجاد 10 هزار فرصت شغلی در منطقه دورود و ازنا بود که با تمام توانمان تلاش خواهیم کرد تا این وعده عملی شود.

ایلنا:  یکی از شعارهای انتخاباتی ما ایجاد 10 هزار فرصت شغلی در منطقه دورود و ازنا بود که با تمام توانمان تلاش خواهیم کرد تا این وعده عملی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، عباس قائدرحمت در آیین افتتاح مرکز آموزش و اشتغال فرش دستباف دورود افزود: یکی از شعارهای انتخاباتی ما ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در منطقه دورود و ازنا بود که با تمام توانمان تلاش خواهیم کرد تا این وعده عملی شود.

 نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان باید زمینه کارآفرینی و اشتغال مولد را در سطح شهرستان به نحو شایسته ای فراهم نمایند.

وی اظهار داشت: البته تا همین مدت هم تلاش و فعالیت زیادی برای این منظور انجام گرفته که متاسفانه به دلیل کارشکنی برخی مدیران کشوری و استانی تاکنون به نتیجه مطلوبی دست نیافته‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به طرحهای فاز چهارم سیمان دورود، صنعت فولاد دورود و شرکت دارو سازی بایر افلاک ازنا گفت: اگر این تعداد از طرح‌ها هم افتتاح و مورد بهره برداری قرار بگیرند بخش عمده‌ای از مشکلات بیکاری منطقه برطرف خواهد شد.

در این مراسم رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دورود گفت: در حال حاضر دوهزار و ۵۵۰ نفر در تعاونی فرشبافان دورود عضو که یک هزار و ۵۰۰ نفر آن‌ها فعال هستند.

ˈعلیرضا علی پورˈ افزود: یک هزار نفر از اعضای فعال تعاونی فرش بافان دورود تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی گفت: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته در سالجاری بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر از خواهران در این کارگاه آموزشهای لازم فرش بافی را فرا خواهند گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز