خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در لرستان:

مالیات دریافتی دولت، صرف عمران و آبادانی کشور می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۸۴

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مالیات دریافتی دولت، صرف عمران و آبادانی کشور و زمینه سازی برای خدمت بیشتر و رفاه و آسایش مردم می‌شود.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مالیات دریافتی دولت، صرف عمران و آبادانی کشور و زمینه سازی برای خدمت بیشتر و رفاه و آسایش مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین ˈسیداحمد میرعمادی در دیدار با مدیران و کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان، افزود: مالیات یک حقوق مالی است که بردرآمد و دارایی‌های افراد تعلق می‌گیرد تا از این طریق هزینه‌های عمومی دولت تامین شود.

وی اظهار داشت: پرداخت به موقع و قانونمند مالیات از سوی مردم یک اصل مهم و غیرقابل اجتناب در عرصه مدیریت جامعه است که البته باید در تعیین میزان مالیات، قانون، انصاف و عدالت به خوبی رعایت شود.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به تعریف مالیات در دین اسلام، افزود: مالیات در دین اسلام به صورت مالیات شرعی که‌‌ همان خمس و ذکات است مطرح شده و موارد مصرف آن‌ها نیز کاملا مشخص و معین است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: مالیات دریافتی دولت، صرف عمران و آبادانی کشور و زمینه سازی برای خدمت بیشتر و رفاه و آسایش مردم می‌شود.

وی با تاکید بر آگاهی بخشی به مردم برای نهادینه کردن فرهنگ پرداخت مالیات، افزود: بخش عمده درآمدهای کشور از منابع و معادن طبیعی و زیرزمینی حاصل می‌شود و با توجه به پایان پذیر بودن این منابع، مالیات راهکاری مطمئن برای اداره امور کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز