خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی:

کشورهای خاورمیانه به دنبال راهکاری برای پایان دادن به بحران سوریه باشند

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۰۶

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه خطرسرایت افراط‌گرایی به خارج از سوریه کل منطقه را تهدید می‌کند٬ گفت: کشورهای منطقه باید به دنبال راهکاری برای پایان دادن به بحران سوریه باشند.

ایلنا: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه خطر سرایت افراط‌گرایی به خارج از سوریه کل منطقه را تهدید می‌کند٬ گفت: کشورهای منطقه باید به دنبال راهکاری برای پایان دادن به بحران سوریه باشند.

ابراهیم آقامحمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا٬ درباره ادعای فرمانده ارتش آزاد مخالفان سوریه مبنی بر دستیابی به سلاح‌های پیشرفته برای مقابله با دولت بشار اسد، گفت: با گذشت بیش از دو سال از تحولات سوریه برای همگان آشکار است که کشورهای مرتجع عرب منطقه با دلارهای نفتی خود سلاح‌های پیشرفته را از رژیم صهیونیستی و آمریکا خریداری و در اختیار تروریست‌ها قرار می‌دهند. نمونه آخر آن را در اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی تعهد برتداوم ارسال کمک به معارضان مسلح می‌توان مشاهده کرد.
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبارزان مسلح سوری با فرافکنی سعی دارند بر شکست‌های خود سرپوش بگذارند، تصریح کرد: پیشروی ارتش سوریه در مناطق تحت کنترل معارضان مسلح هر روز افزایش می‌یابد و این برای معارضان مسلح بسیار ناگوار است.
وی با تاکید بر اینکه عمر تروریست‌های سوری رو به زوال است، ادامه داد: شکست‌های متعدد معارضان آن‌ها را از نظر نیروی انسانی و تسلیحات دچار بحران کرده و امروز با فرافکنی سعی دارند القاگر این باشند با داشتن سلاح‌های پیشرفته معادلات تحولات سوریه را پس از این آن‌ها رقم خواهند زد.
نماینده اصولگرای مجلس‌ نهم٬ با اعلام اینکه کشورهای غربی در روند برگزاری کنفرانس ژنو ۲ کارشکنی می‌کنند٬ گفت: هر روز بر تعداد کشتگان و آوارگان سوری افزوده می‌شود، اما آمریکا با همدستی رژیم صهیونیستی در راه برگزاری کنفرانس ژنو۲ سنگ‌اندازی می‌کند تا تحولات سوریه آن طور که آن‌ها می‌خواهند اداره شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تاسیس پایگاه طالبان در سوریه٬ تصریح کرد: خطر افراط‌گریی امروز بیش از گذشته سوریه و سرایت آن به کل منطقه را تهدید می‌کند و لازم است کشورهای خاورمیانه به دنبال راهکاری برای پایان دادن به بحران سوریه باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز