خبرگزاری کار ایران

با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست؛

پردیس دانشگاه محیط زیست در لرستان تاسیس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۴۲

تفاهم نامه تاسیس پردیس دانشگاه محیط زیست استان لرستان با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و استاندار لرستان امضا شد.

ایلنا: تفاهم نامه تاسیس پردیس دانشگاه محیط زیست استان لرستان با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و استاندار لرستان امضا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، با حضور محمد جواد محمدی‌زاده رییس سازمان حفاظت محیط زیست و حبیب الله دهمرده استاندار لرستان، تفاهم نامه تاسیس پردیس دانشگاه حفاظت محیط زیست در استان لرستان در سالن اجتماعات سازمان حفاظت محیط زیست امضا شد.
سرپرست دانشگاه محیط زیست با اشاره به توسعه پردیس‌های استانی دانشگاه محیط زیست در استان‌های خوزستان، اصفهان و لرستان گفت: پردیس دانشگاه محیط زیست در استان لرستان می‌تواند نیاز‌های پژوهشی منطقه را در حوزه محیط زیست تامین کند.
روانبخش شیردم در مراسم امضای تفاهم نامه پردیس استان لرستان گفت: دانشگاه محیط زیست برای برطرف کردن نیاز‌های علمی و پژوهشی در اکوسیستم‌های مختلف نیازمند تاسیس دانشکده‌های مختلف علوم محیط زیست است.
وی با اشاره به تنوع زیستی در منطقه لرستان، افزود: در این منطقه مطالعات جامع که نیاز‌های علمی کشور را برطرف کند، کافی نیست و پردیس دانشگاه محیط زیست در این منطقه، نیاز‌های پژوهشی منطقه را برطرف و تهدید‌های زیست محیطی استان لرستان از جمله ریزگرد‌ها و جنگلهای بلوط زاگرس را رفع می‌کند.
روانبخش شیردم گفت: دانشگاه محیط زیست در استان لرستان می‌تواند در ارتقای همکاری با کنوانسیون رامسر، طرح مدیریت تالابهای ایران و طرح حفاظت از زاگرس مرکزی نقش موثری داشته باشد.
سرپرست دانشگاه محیط زیست از اعلام آمادگی چندین دانشگاه از جمله کشورهای روسیه و آلمان در طول سال گذشته برای ارسال دانشجو در مقطع کار‌شناسی ارشد به دانشگاه محیط زیست خبر داد و گفت: تاسیس پردیس‌های استانی دانشگاه محیط زیست می‌تواند زیر ساخت‌های این عملیات را در منطقه فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز