خبرگزاری کار ایران

با همت جمعیت هلال احمر لرستان و بسیج جامعه پزشكی؛

اجرای سفره مهربانی در دور افتاده ترین روستاهای شهرستان چگنی

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۶۳

با همت جمعیت هلال احمر لرستان و بسیج جامعه پزشكی طرح ملی همای رحمت، این بار در روستاهای " كرگز" و " ولدكش" بخش شاهیوند شهرستان چگنی اجرا شد.

ایلنا: با همت جمعیت هلال احمر لرستان و بسیج جامعه پزشکی طرح ملی همای رحمت، این بار در روستاهای «کرگز» و «ولدکش» بخش شاهیوند شهرستان چگنی اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حسین رضامرادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اعلام این خبر گفت: این برنامه شامل ویزیت رایگان توسط پزشکان متخصص عضوبسیج جامعه پزشکی لرستان –توزیع رایگان دارو و برپایی سفره افطاری با هدف خدمت رسانی هرچه بیشتر در مناطق محروم است.
محمدرضا سپهوند معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز در خصوص دیگر برنامه‌های معنوی ماه مبارک رمضان تصریح کرد: همچنین امسال در راستای اجرای طرح ملی همای رحمت در استان با استعانت از خدای متعال و همت خیرین و نیکوکاران هم استانی تاکنون موفق به برپایی بیش از ۷۰ سفره افطاری در مناطق محروم سطح استان شده‌ایم که در این سفره‌ها بیش از ۳۰۰۰۰ نفر برکات این سفره‌ها بهره‌مند شده‌اند.
گفتنی است در بیست ونهمین شب ماه مبارک رمضان طی این طرح تعداد بیمار مورد ویزیت رایگان قرار گرفته و در سفره ضیافت افطاری این شب نیز اهالی روستای محروم کرگز و ولد کش می‌ه‌مان سفره‌های مهربانی نیکوکاران لرستانی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز