خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه گهر دورود:

با حمایت مسئولان استانی مدعی صعود به لیگ برتر هستیم/ محمد احمد زاده سرمربی گهر دورود شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۷۳

مدیر عامل گهر دوروددر دیدار با استاندار لرستان و مسئولان و قول مساعد کمک به این تیم و توافق با محمد احمد‌زاده وی را به عنوان سرمربی گهر دورود انتخاب کرد.

ایلنا: مدیر عامل گهر دوروددر دیدار با استاندار لرستان ومسولان وقول مساعد کمک به این تیم وتوافق با محمد احمد‌زاده وی را به عنوان سرمربی گهر دورود انتخاب کرد

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمد احمدزاده گزینه‌ای بود که از سوی مدیرعامل باشگاه گهر دورود به عنوان سرمربی تیم فوتبال گهر دورود معرفی شد.

در همین راستا مدیرعامل باشگاه گهر دورود در استانداری لرستان و در جمع خبرنگاران، محمد احمدزاده را به طور رسمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال گهر دورود معرفی کرد.

اسماعیل حیدرپور در این باره گفت: طی مذاکراتی که با چند گزینه مختلف داشتیم، نظرات محمد احمدزاده به شرایط ما نزدیک‌تر بود و ایشان فصل آینده هدایت تیم ما را برعهده خواهد داشت.

وی عنوان کرد: احمدزاده از مربیان با دانش و جوان گرای فوتبال کشور است و کارنامهٔ او در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برای ما روشن است.

حیدرپور تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با اندیشه‌های احمدزاده و جوانگرایی که در وی سراغ دارم و همچنین بهره گیری از بازیکنان بومی لرستانی نتایج در خور مردم دورود و لرستان را در فصل آینده به دست آوریم.

مدیرعامل باشگاه گهر دورود همچنین به جلسه‌ای روز گذشته خود با استاندار لرستان اشاره کرد و گفت: جلسهٔ بسیار خوبی را با آقای دکتر دهمرده داشتیم و خوشبختانه ایشان نظر مثبتی نسبت به قضیه داشتند و قول دادند تیم گهر را همه جوره در این فصل از رقابت‌ها حمایت کنند.

وی همچنین گفت: مذاکراتی را با چند مورد برای کمک‌ها و حمایت‌های مالی داشتیم که خوشبختانه نتایج خوبی را به همراه داشته است و در مسیر رفع مشکلات مالی تیم در فصل جدید امیدوارکننده است.

اسماعیل حیدرپور در پایان خواهان حمایت تمامی مسئولین استان و رسانه‌ها شد و گفت: امیدوارم در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول با حمایت جمعی مسئولین، رسانه‌ها و مردم بتوانیم گهر را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

بنابر این گزارش محمد احمدزاده علاوه بر تیم ملوان سایقه هدایت تیم‌های پیکان تهران، برق شیراز، فجر شهید سپاسی و تیم ملی نوجوانان ایران را در کارنامه دارد ضمن اینکه در مقطعی کوتاه نیز دستیار علی دایی در تیم ملی فوتبال بود.

بنابر این گزارش امروز جمعه مذاکرات محمد احمدزاده با مدیرعامل باشگاه در دورود برای شرایط عقد قرارداد و نحوه یارگیری و تمرینات تیم نهایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز