خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:

نمایشگاه بین‌المللی لرستان یکی از بهترین نمایشگاه‌های کشور است

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۹۰

با ایجاد و راه اندازی این نمایشگاه به‌زودی تولیدات و ظرفیت‌ها استان در نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

ایلنا: حجت اله بیرانوند در مراسم افتتاح فاز اول پروژه دائمی بین المللی لرستان گفت: اگر محلی برای معرفی ظرفیت‌ها وجود نداشته باشد تولید با مشکل مواجه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، وی در ادامه افزود: با ایجاد و راه اندازی این نمایشگاه به‌زودی تولیدات و ظرفیت‌ها استان در نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.
وی در ادامه اذعان داشت: نمایشگاه‌های بین المللی به‌عنوان امری زیر بنایی برای رونق بخش اقتصادی و یکی از کانال‌های معرفی کالاهای تولید شده در سطح استان است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های استاندار در راه اندازی و ایجاد راه دسترسی به این نمایشگاه گفت: هیچ نمایشگاهی در کشور با این ظرفیت ساخته نشده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: در فازهای بعدی نمایشگاه مجتمع‌های خدماتی و رفاهی ساخته می‌شود و با حضور اتاق بازرگانی شاهد پنجره‌های واحدهای تجاری و پارک سرمایه گذاری خواهیم بود.

ضیائی مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خرم آباد با اشاره به به اینکه کار اجرایی این نمایشگاه از سال ۸۵ شروع شده است گفت: زمین این نمایشگاه در سال ۸۷ تملک شده است.
ضیائی در ادامه هدف از راه اندازی این نمایشگاه را توسعه صادارت غیر نفتی، توسعه فرهنگی و ایجاد مجموعه اوقات فراغت کم نظیر برای شهروندان خرم آبادی و گردشگران برشمرد.
وی درادامه اظهارداشت: این مجموعه با زیربنای ۴ هزار متر و اعتبار۳۰۰میلیارد ریال، در حال ساخت و راه اندازی که کل این اعتبار توسط بخش خصوصی هزینه می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه درحال حاضر ۲۰۰ نفر سهام دار این شرکت هستند تصریح کرد: تا کنون بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.
وی در ادامه با تقدیر و تشکر از تلاش استاندار در فراهم کردن زیر ساخت‌های این شرکت اضافه کرد: اگر حمایت‌های فرد استاندار نبود قطعا این شرکت تاکنون به بهره‌بردای نمی‌رسید.
وی در ادامه تصریح کرد: قرار گرفتن این شرکت در کنار مجموعه چهارده معصوم می‌تواند ظرفیت مهمی برای گردشگری استان تبدیل شود.
وی در ادامه ایجاد فضای سبز، ساخت مسجد با معماری خاص، ایجاد فضای پیاده روی بانوان و ایجاد مراکز اقامتی در این مجموعه خبرداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز