خبرگزاری کار ایران

مراسم تودیع و معارفه مدیر‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۵۲

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و حجت الاسلام حسین روحانی نژاد معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

ایلنا: مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با حضورنماینده ولی فقیه در لرستان و حجت الاسلام حسین روحانی‌نژاد معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا خرم آباد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، در این مراسم حجت الاسلام سید احمد میر عمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام خادمی، مدیر سابق تبلیغات اسلامی لرستان گفت: نگاه مثبت، ارزشی و ابزاری یکی از نگرش‌های موجود در زمینه مدیریت است.
وی با اشاره به نوع نگاه به مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نگاه به مدیریت یک نوع نگاه خدمتگذاری، روشن و شفاف است که در سایر کشور‌ها این نوع نگاه دیده نمی‌شود.
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد، معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بهترین روش تبلغات آن است که مبتنی بر روش قرآن یعنی منطق، استدلال و مجادله احسن باشد، گفت: ما وظیفه داریم که با فراگیری تکنیک‌های تبلیغی و شناسایی تاکتیک‌های دشمن و گروه‌های الحادی که با اسلام و انقلاب زاویه دارند در جهت تبلیغات مؤثر که‌‌ همان اتکا به روش برهان و استدلال و موعظه حسنه قرآن است، گام برداریم.
روحانی‌نژاد افزود: در گذشته افراد به‌دلیل نبود تمهیدات و ابزار لازم فقط به تبلیغ چهره به چهره اکتفا می‌کردند در حالیکه امروز با وجود صد‌ها روش گوناگون، تبلیغات از حالت انحصاری فردی و مکتوب خارج شده و یک حالت منسجم پیدا کرده که لازم است از پیشرفت تکنولوژی و امکانات موجود بیشترین استفاده را در جهت تبیین دین ببریم.
حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد سازمان تبلیغات اسلامی را به عنوان منسجم‌ترین نهاد متشکل از متخصصین دینی و نمایندگان اقشار مختلف در امر برنامه‌ریزی برشمرد و اضافه کرد: این ارگان به‌عنوان متولی انتقال مفاهیم دینی و ارزشی باید با اتکا به دانش، عقلانیت، حکمت و برنامه‌ریزی در جهت نیل به اهداف خود گام بردارد.
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه فرهنگ مردم لرستان با فرهنگ اسلام عجین شده‌اند، تصریح کرد: از آنجایی که مردم لرستان بسیار متمدن و با فرهنگ هستند و با نگاهی به حوزه‌های مردم‌شناسی آن می‌توان پیوند ناگسستنی فرهنگشان را با اسلام دریافت به‌طوریکه این رفتار اسلامی در تمام شئونات و مراسم آن‌ها نمود یافته است.
حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی لرستان نیز در این مراسم گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نیز در کنار سایر نهادهای فرهنگی می‌طلبد که با یاری تشکیلات مردمی و تعاملات و هم افزایی‌ها به اهداف مورد نظر دست یابد.
وی با اشاره به بیانات امام صادق (ع) که «هیچ کس از عهده سپاسگذاری نعمت ولایت و امامت اهل‌بیت (ع) برنمی‌آید»، اذعان کرد: خدمت به حکومتی که در سایه اسلام و ولایت الهی است برای بنده افتخاری‌است و خدا را بر این نعمت سپاسگزارم و امیدوارم که توفیق عمل به وظایف و انتظارات را به ما عطا فرماید.
گفتنی است، در پایان این مراسم پس از ارائه گزارش حجت الاسلام علی خادمی، مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی لرستان با قرائت متن، حکم انتصاب مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان که از جانب سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور صادر شده بود به حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین به‌عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی لرستان اعطا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز