خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرماندار ویژه آمل:

مسئولان فرهنگ ایثار و شهادت نهادینه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۳۵

با توجه به ایثارگری رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس مسئولان ما باید فرهنگ ایثار و شهادت را نهادینه کنند.

ایلنا: سرپرست فرماندار ویژه آمل گفت: با توجه به ایثارگری رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس مسئولان ما باید فرهنگ ایثار و شهادت را نهادینه کنند.

به گزارش ایلنا از آمل، شعبانعلی واحدی در حضور شورای مشاورین و مسئولین هماهنگی و امور ایثارگران فرمانداری‌های مازندران در بخشداری لاریجان مازندران با بیان اینکه جانبازان رهبران این نظام و مردم هستند، یادآور شد: رشادت و ایثارگری آن‌ها در طول هشت سال دفاع مقدس به‌گونه‌ای بوده که در هیچ کشوری مشاهده نشده است.

وی با تاکید براینکه ایثارگران و جانبازان شاهدان زنده‌ نظام هستند، اظهار داشت: مسئولان نظام با الگوبرداری از آن‌ها باید جهت خدمت‌رسانی به مردم تلاش و کوشش داشته باشند.

واحدی زود آمدن مسئولین و دیر رفتن جهت خدمتگزاری به مردم را ایثارگری بیان و عنوان کرد: آن‌ها باید بدانند که دیر آمدن و زود رفتن خیانت به مقام معظم رهبری و مردم نظام خواهد بود.

سرپرست فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه مشاورین باید تمام جوارحشان یک فرماندار باشند، اذعان داشت: مردم مازندران به ویژه مردم هزارسنگر آمل با ایثارگری و رشادتشان شایستگی کاملی جهت خدمت‌رسانی مسئولین را دارند.

احسان آبیار قمصری مشاور استاندار مازندران در امورایثارگران در این نشست با بیان اینکه در سال گذشته شهرستان آمل از میزان عملکرد رتبه اول شهرستان‌های استان را به خود اختصاص داده است، یادآور شد: این شهرستان در سال ۹۱ در خصوص خدمات‌رسانی به ایثارگران بهترین عملکرد را داشته است.

وی تصریح کرد: در این نشست با حضور اعضای شورای مشاورین و مسئولین هماهنگی و امور ایثارگران فرمانداری‌های مازندران قانون لایحه خدمات‌رسانی ماده ۵۱، ۳۸ و ۳۹ از مزایای ایثارگری بررسی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز