خبرگزاری کار ایران

در گرامی داشت هفته دولت صورت پذیرفت:

بهره برداری از سه پروژه راهسازی در شهرستان بابل

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۳۱

در گرامی داشت هفته دولت در سال جاری سه پروژه راهسازی در محورهای روستایی شهرستان بابل با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

ایلنا: در گرامی داشت هفته دولت در سال جاری سه پروژه راهسازی درمحورهای روستایی شهرستان بابل با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از بابل، زمان اکبرپور رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر ضمن اعلام این خبر گفت: راه‌های روستایی شهرستان بابل با توجه به تراکم و تعدد روستاهای آن و فاصله نزدیک به این شهرستان دارای اهمیت و ویژگی خاصی بوده از این رو در هفته دولت در سال جاری سه پروژه در محورهای روستایی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

اکبرپور در ادامه محورهای روستایی «بنگر کلا» و «قومی کلا» را از جمله محورهایی برشمرد که عملیات بهسازی و آسفالت در آن‌ها صورت گرفته است.

وی احداث پل «شیاده» را از دیگر پروژه افتتاحی این اداره در هفته دولت برشمرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بابل عنوان کرد: با افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های مذکور بیش از ۳۹۰خانوار روستایی از نعمت یک راه ایمن و مناسب بهره‌مند شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز