خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ساری خبر داد:

تشكیل 10 كمیته ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در ساری

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۲۱

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ساری از تشکیل 10كمیته برای بزرگداشت و اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان ساری خبر داد.

ایلنا: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ساری در نخستین نشست اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: ۱۰کمیته برای بزرگداشت و اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان ساری تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، حسینی کمیته فرهنگی و تبلیغات، نیروهای مسلح، بازرسی، بانوان و مردمی را از کمیته‌های این ستاد نام برد و از کمیته اصناف، کودک و نوجوان، ورزش وجوانان، ایثارگران و دانش آموزی را از دیگر کمیته‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در ساری بر شمرد.

جانشین ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس ساری در این نشست با بیان اینکه امروز کشورمان به عنوان کشوری تعیین کننده در معادلات جهانی است تصریح کرد: این پیروزی‌ها مرهون از خودگذشتگی و ایثار شهیدان، جانبازان و ایثارگران است.

حسینی در ادامه با اشاره به قدرت چانه زنی کشورمان در عرصه‌های جهانی گفت: امروز جوانان ما در جهاد علمی و مسابقات ورزشی افتخار آفرینی می‌کنند که تمامی این موفقیت‌ها به برکت خون شهدا و ایستادگی مردان و زنان ایران زمین در سال‌های دفاع مقدس است.

او افزود: ایرانیان در هر جای دنیا که اقامت دارند از ایرانی بودن خود احساس افتخار می‌کنند و این افتخارات در ۸سال دفاع مقدس به دست آمد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ساری زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و مردی و جوانمردی ایرانیان را در جنگ تحمیلی ضروری دانست و گفت: دبیرخانهٔ ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس مرکز استان به دبیری سپاه پاسداران شهرستان ساری در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز