خبرگزاری کار ایران

با اعتباری بالغ بر ۱۳میلیارد ریال انجام شد؛

بهره برداری از هفت پروژه راهسازی در قائمشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۵۸

در گرامی داشت هفته دولت در سال جاری هفت پروژه راهسازی در محورهای اصلی و روستایی شهرستان قائمشهر با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

ایلنا: در گرامی داشت هفته دولت در سال جاری هفت پروژه راهسازی درمحورهای اصلی و روستایی شهرستان قائمشهر با اعتباری بالغ بر ۱۳میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، محمد مهدی خناری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر ضمن اعلام این خبر گفت: راه‌های روستایی شهرستان قائمشهر با توجه به تراکم و تعدد روستاهای آن و فاصله نزدیک به این شهرستان دارای اهمیت و ویژگی خاصی بوده از این رو در هفته دولت در سال جاری هفت پروژه در محورهای اصلی و روستایی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۳میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

خناری در ادامه محورهای روستایی «می‌کلا _ داردکاشت و می‌کلا _ هلی دشت»، «قادیکلای بزرگ»، «باغدشت _ طلوت» و «تنبلا» را از جمله محورهایی برشمرد که عملیات بهسازی و آسفالت در آن‌ها صورت گرفته است. وی احداث زیرگذر «کفشگر کلا» و «ساختمان کتابخانه عمومی قائمشهر» را از دیگر پروژه افتتاحی این اداره در هفته دولت برشمرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر عنوان کرد: با افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های روستایی مذکور بیش از ۱۳۰۰خانوار منطقه از نعمت یک راه ایمن و مناسب بهره‌مند شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز