خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران:

کتب درسی از ۱۵ شهریور در سراسر استان مازندران توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۶۱

کلیه کتب درسی دوره ابتدایی، پایه چهارم متوسطه (پیش دانشگاهی)، فنی و حرفه‌ای و کاردانش در مدارس و کتب دوره اول و دوم متوسطه در کتاب فروشی‌ها و لوازم التحریری‌ها توزیع می‌شود.

ایلنا: کلیه کتب درسی دوره ابتدایی، پایه چهارم متوسطه (پیش دانشگاهی)، فنی و حرفه‌ای و کاردانش در مدارس و کتب دوره اول و دوم متوسطه در کتاب فروشی‌ها و لوازم التحریری‌ها توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، نعمت الله فلاح از توزیع کتاب‌های درسی در شهرستان‌های استان خبر داد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه تاکنون تمامی کتب درسی پایه‌های اول، دوم، چهارم و پنجم و ششم ابتدایی توزیع شده است، اظهار داشت: از هشت عنوان کتاب پایه سوم ابتدایی نیز یک عنوان آن توزیع و ۷ عنوان دیگر به علت تغییر کلی کتاب پس از دریافت توزیع می‌شود.

وی با اعلام اینکه یک میلیون و ۴۸۱ هزار و ۱۸۶ جلد کتب دوره ابتدایی در مرحله اول توزیع شده است، تصریح کرد: تمامی کتاب‌های پایه چهارم متوسطه (پیش دانشگاهی) به تعداد ۱۶۳ هزار و ۶۳۵ جلد توزیع شده است.

فلاح به توزیع کتب درسی دوره اول و دوم متوسطه در کتاب فروشی‌ها و لوازم التحریری‌ها اشاره کرد و گفت: از ۱۲ عنوان کتب عمومی فنی حرفه‌ای و کاردانش ۱۱ عنوان آن با ۱۷۵ هزار و ۴۵ جلد توزیع شد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران خاطر نشان کرد: کتب درسی تخصصی فنی حرفه‌ای از ۴۰۳ عنوان درخواستی ۲۴۶ کتاب درسی آن توزیع شد.

وی اضافه کرد: از ۳۶۲ عنوان کتاب تخصصی رشته کاردانش، ۱۹۳ عنوان آن توزیع شد.

فلاح با اشاره به اینکه تاکنون یک میلیون و ۷۵۳ هزار و ۱۳۴ کتب در سطح ادارات تابعه یوزیع شده است افزود: کلیه کتب درسی ابتدایی، پیش دانشگاهی و فنی و حرفه‌ای و کاردانش در مدارس و کتب دوره اول و دوم متوسطه به جز موارد ذکر شده از ۱۵ شهریور در کتاب فروشی‌ها و لوازم التحریری‌ها شهرستان‌ها ومناطق توزیع می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز