خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

رسانه‌ها در معرفی سازمان مردم نهاد به جامعه تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۳۶

با توجه به مشکلات در حوزه بودجه جاری کشور، تشکل‌های مردم نهاد کمرنگ دیده شده است./ موضوع زباله و راه‌های مواصلاتی استان یکی از دغدغه‌های جدی بنده در سه سال خدمتم بوده است.

ایلنا: سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت و محیط زیست مازندران با اشاره به خطر پذیری و دشورای جغرافیای حوزه کاری در محیط زیست، گفت: مازندران از اکوسیستم ویژه‌ای برخوردار بوده و تغییرات محیطی خارج از عرف در استان به شدت شکننده است به همین دلیل محیط‌بان مولفه‌های آسیب رسان به محیط زیست را کمرنگ می‌کند.

به گزارش ایلنا از ساری، وی با بیان اینکه شوق خدمت در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته درنظام جمهوری اسلامی در دستور کار قرار دارد، گفت: محیط بانی با مسلمانی همراه بوده و هرکسی که مسلمان است باید محیط‌بان هم باشد.

استاندار مازندران افزود: با توجه به مشکلات در حوزه بودجه جاری کشور، تشکل‌های مردم نهاد کمرنگ دیده شده است.
طاهایی با بیان اینکه رسانه ملی، مکتوب و سایت‌های مجازی نتوانستند سازمان مردم نهاد را به جامعه هدف معرفی کنند، گفت: رسانه‌ها در معرفی سازمان مردم نهاد به جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه موضوع زباله و راه‌های مواصلاتی استان یکی از دغدغه‌های جدی بنده در سه سال خدمتم بوده است، گفت: نیروگاه زباله‌سوزی که باید در سال ۵۸ ساخت آن آغاز می‌شد، در سال ۹۰ این امر محقق شد.

در این مراسم از خدمات چندین ساله هرمز محمودی راد که ۴۱ سال در سازمان حفاظت محیط زیست استان‌های کشور مسئولیت‌هایی داشته تقدیر و داریوش مقدس به عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز